Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg står fast på det første sniper-oppdraget hvor man skal være på taket.

Får det pokker ikke til.

Små spoilere kommer her, for de som har tatt oppdraget:

 

 

Jeg klarer ikke å drepe de før Patrick blir drept.

 

Patrick_McReary.JPG

 

 

Noen som har klart det som kan si hva de gjorde, om det var noe spesielt som skulle til?

 

Jo det er faktisk noe spesiellt som jeg tror du har glemt:

 

 

Etter du har drept de 5-6 første så kommer det en som går i nærkamp med Patrick, om du har zoomet helt inn på de som står lengst vekke så klarer du ikke å se dette, han kommer bakfra skjønner du :) dreit meg ut på dette på første forsøk..

 

 

Ah, så det nå! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Bestile fra absoluttspill på onsdagen, kom hjem i dag. så nå ligger det hjemme og venter til jeg kommer på perm (10mai).

 

Hipp hipp hurra for forsvaret :p

 

Satan jeg gleder meg :D

 

(x360btw)

 

Jeg bestilte på Mandag, fortsatt ikke noe spill. Jeg betalte med forhåndsbetaling da...

Lenke til kommentar
Bestile fra absoluttspill på onsdagen, kom hjem i dag. så nå ligger det hjemme og venter til jeg kommer på perm (10mai).

 

Hipp hipp hurra for forsvaret :p

 

Satan jeg gleder meg :D

 

(x360btw)

 

Jeg bestilte på Mandag, fortsatt ikke noe spill. Jeg betalte med forhåndsbetaling da...

Forhåndsbetaling tar jo litt lengre tid. Bankene bruker en 2-3 dager på overføring pluss at det må bekreftes hos AS før de sender det ut.

 

Men mitt ble betalt og bestilt på onsdag, og fredag arrived. Det er jo det beste måten å bestille på.

 

Gleder meg vilt til lørdag 10 mai :D

Lenke til kommentar

Utrolig tøft når Nico dør på slutten :cool:

Håper du kødder, eller så skal jeg jakte på deg, jeg skal jakte på deg til jeg finner deg og jeg torturere deg og familien din til døden skiller oss av.

 

Second that! :mad:

 

Spm: Kan man skru av motoren på de forskjellige kjøretøyene?

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Utrolig tøft når Nico dør på slutten :cool:

Håper du kødder, eller så skal jeg jakte på deg, jeg skal jakte på deg til jeg finner deg og jeg torturere deg og familien din til døden skiller oss av.

 

Second that! :mad:

 

Spm: Kan man skru av motoren på de forskjellige kjøretøyene?

 

Håper virkelig det var kødd!

Men ja, man kan skru av motoren når man går ut av kjøretøyene, hold inne Y(eller trekant om du bruker PS3) når du går utav kjøretøyet.

Lenke til kommentar
GTA er jo en åpen verden så hadde jo vært et idiotisk trekk av Rockstar å drepe av hovedpersonen på slutten slik at man ikke kunne utforske videre :p

Men om det faktisk viste seg å være sant for singleplayer delen av spillet og du nettopp fortalte med egne ord til alle hva du leste i spoiler til en annen, så ville du ha fortjent en kule i panna. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...