Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en liten artig opplevelse her igår. Kjørte i en bil opp en liten bakke, og rett etterpå går det nedover igjen, så om du ikke fikler med kameraet så ser du ikke hva som kommer. Dette endte opp med at jeg kjørte i ræva på en bil, også plutselig hopper mann(i bilen jeg kræsjet i), i flammer, ut av bilen. Han havner så i mellom bilen min og hans, og av en eller annen grunn greier han å sette fyr på det høyre bak hjulet mitt, slik at dekken litt senere eksploderte. Var jævlig fett sånn egentlig :p

Lenke til kommentar

Jeg får ikke spilt det noe mer, spillet henger seg opp og så slutter det å virke. Har Playstation 3 versjonen, er på banen First Date, nesten helt i starten av spillet, håper noen vet hva jeg skal gjøre, har hørt at det er mange som sliter med at spillet henger seg opp.

 

Har 20 GB versjonen vis det kan være til noen hjelp.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke spilt det noe mer, spillet henger seg opp og så slutter det å virke. Har Playstation 3 versjonen, er på banen First Date, nesten helt i starten av spillet, håper noen vet hva jeg skal gjøre, har hørt at det er mange som sliter med at spillet henger seg opp.

 

Har 20 GB versjonen vis det kan være til noen hjelp.

 

Har du prøvd å slette alt som har med GTA4 på konsollen å gjøre, for så å installere det hele på nytt?

Lenke til kommentar

HAha.. Eg var på bar med Roman istad. Etter å ha fått i oss noko drikke ville eg yppe med ein fyr på gata. Lite vitande var eg om at eg ikkje kunne slå tilbake i berusa tilstand. Han byrja å banke meg opp. HELDIGVIS kom purken forbi. Dei stoppa, gjekk ut og arresterte duden som banka meg opp. Eg såg mitt snitt i å stikke frå utestaden, lite vitande om at purken er premenstruelle når det gjeld promillesjåførar. Eg tar ein bil, så byrjar politibilen med han duden som banka meg, å køyre etter meg, offeret :(

Lenke til kommentar
Jeg får ikke spilt det noe mer, spillet henger seg opp og så slutter det å virke. Har Playstation 3 versjonen, er på banen First Date, nesten helt i starten av spillet, håper noen vet hva jeg skal gjøre, har hørt at det er mange som sliter med at spillet henger seg opp.

 

Har 20 GB versjonen vis det kan være til noen hjelp.

 

Det skal være problem for 20GB og 60GB.

Har ikke hørt noe om 40GB problem.

 

Vet noen om 360 har samme problem? 20GB eller 120GB?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

veldgi artig spill ja.

det eneste jeg sytes er litt slitsomt er å gå rundt og gjøre sosiale greier med folk, vill spille videre i story. ikke babypasse folk.

Lenke til kommentar

Haha, stjælte en bil i stad, også kom han karen inni løpende etter og klarte å henge seg fast med 1 arm i døra, så svinger jeg ut og inn sånn at døra slenger, så fyker han med hode rett inn i sida på bilen og dør :p Sinnsykt fett.

 

Og han Brucie eller no, han er sykt morsom! Haha, ler så godt av mange av hans kommentarer :p

Lenke til kommentar

Politiet gikk ut av bilen sin også gjemte de seg bak den åpne biledøra så moste jeg på med bilen min å kjørte på og kræsja onn i døra. Politi mannen ble svist mellom bildedøren og bilen sin:P så ikke digg ut^^

 

Har det kommet noen flere koder enda? Jeg vil ha ammokode:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...