Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Da har du hørt feil. Byen blir vel ikke mye større en de 3 byene i San Andreas kombinert. Noe jeg tror blir mer enn nok.

Blir vel fortsatt enorm :p Syns byen(e) i san andreas er store jeg. Men at den blir noe større enn i san andreas har jeg ikke sagt noe om...

Endret av Stangern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da blir den bare stengt av teite moderatorer.

 

I tillegg var planen min at det kun skulle være første-, andre- eller tredjehånd details her, og tolkning av disse.

 

 

Ang. størrelsen av GTAIV, så er det litt grått hvorvidt artiklene har ment byene eller hele san andreas mappet. Noen artikler sier at det er på størrelse med hele San Andreas, mens andre sier at det er på størrelse med byene i San Andreas. Jeg er av den oppfatning at Liberty City er litt mindre enn den største byen i San Andreas, men totalt sett er større pga interior locations.

 

 

Btw. nye online previews 23. Januar!

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Det kan stemme. Tror byen kommer til å bli massiv, men såpass passe stor slik at man kan kjenne igjen ting. Tror jeg kjenner Liberty og Vice City bedre enn min egen hjemby. Håper det samme skjer med GTA4. San Andreas hadde en ganske grei størrelse på byene. Men i spill som True Crime og Getaway, var byen ny hver gang man satte seg i en bil. Men tror mangelen på landemerker og repetisjon på landskapet hadde en del å si der. Men nå har jo Rockstar fordelen ved å skape sin helt egen by. De har lykkes så langt med det, og tror ikke den nye Liberty City vil skuffe.

Lenke til kommentar
Nja.. Kan bli for mye arbeid for utviklerne. Og størrelsen på nedlastingen vil ikke akkurat bli liten. Nye landskap, teksturer, dialog osv. Men det er absolutt mulig. Men spørs om det blir lønnsomt for de som trenger sedler.. Tipper episodic content inneholder noen nye missions, biler og våpen.

 

 

eg trur ikkje det blir for mykje..GTA IV skal jo passe inn på 9GB alså..heile spillet..

 

ein nedlastbar del av eit nytt område, oppdrag, våpen osv..hadde ikkje trengt og vorte større enn 2GB kansje 3GB..

 

det er ikkje mykje i nedlastbar form..

Lenke til kommentar
Kilde på det med preview?
Hva menes det med nye previews som det står skrevet lengre opp? En ny trailer?

 

http://boards.ign.com/grand_theft_auto/b5257/157469771/p1/?7

 

Kan være det kommer trailer også, men hvertfall previews. Dvs. nye bilder og ny info, har en finger på at det også vil komme release date.

 

Her er igns forrige gtaiv preview for de av dere som ikke vet hva et preview er for noe http://xbox360.ign.com/articles/807/807831p1.html dette er fra 25. Juli, og mye av infoen i artikkelen der var da flunk ny.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

[qoute]

New GTA4 previews tomorrow @ 5:30PM (GMT)

Posted by adamcs at 18:50. Category: General

 

This is an update regarding the news we posted last Monday. ComputerAndVideoGames.com (one of the sites we mentioned that had seen the demo) have informed readers today that their new preview will go online tomorrow at 5:30PM GMT (12:30PM EST). We mentioned that Kikizo, CVG, GameSpot, IGN, 1UP and GamesRadar had all visited R* to preview the latest GTA IV demo, and these sites will now post previews tomorrow at the same time along with brand new screenshots. Discuss this at our forums.

 

Link: ComputerAndVideoGames.com

[qoute]

 

Skrevet den 22 januar. Ser ut som det kommer litt info ut over dagen

 

Kilde: http://www.gta4.net/news/index.php

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...