Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Håper vi får litt mer friher til og gå inn og oppå bygninger, forventer ikke at man skal kunne gå inn i hver eneste bygning, men en del fler enn i sa. Hoppe fra tak til tak er drit morro^^ Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Håper vi får litt mer friher til og gå inn og oppå bygninger, forventer ikke at man skal kunne gå inn i hver eneste bygning, men en del fler enn i sa. Hoppe fra tak til tak er drit morro^^ Det får vi helt sikkert Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hmm, jeg er litt mer i tvil men Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hmm, jeg er litt mer i tvil men Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal utrolig mye programering og sånt til om de skulle lagd alt som er inne i bygningene også. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Krever en god del ekstra arbeid som er helt unødvendig å gjøre for et slikt spill, ettersom GTA serien passer best til å holde seg på gata, og ikke løpe inn i husene til alle og enhver. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hadde vært morro med en del forskjellige store bygg feks kjøpesenter med masse folk i. Hadde vært morro og leke selvmordsbomber da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvorfor være selvmordsbomber når man har en granatkaster? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fordi det er gøy, pleier å gjøre det på CoD4, holder løpre inn der det er mange folk og holder granaten helt til den sprenger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Eller metraliøse også kommer masse politi og swat og da tar man opp granatkasteren Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Å finne et tak å stå på med minigun er priceless. Ah, good old days in SA. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Når sant skal sies så kunne man lese i de første previewsene at Niko gikk inn i et hus, gikk gjennom det, gjennom stue og kjøkken, før han gikk ut bakdøra og stjal en bil. Om dette var et oppdrag, hvor det var meningen at man skulle gå gjennom huset vet jeg ikke, men tenkte jeg kunne nevne det. Endret 31. desember 2007 av JulianR Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal utrolig mye programering og sånt til om de skulle lagd alt som er inne i bygningene også. For å gjøre ting litt klart her, GTA4 skal være "mindre" enn San Andreas i utvendig areal, dette er for det de bruker mye mer tid på å designe hus og bygninger innvendig. Altså, du får mindre ute område enn SA, men mye flere bygninger å leke deg i. Forhåpentligvis kan du ødelegge ting inne i husene og kjøpe deg masse fete plasser å bo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kult, men var det ikke snakk om at det var utelivet som var større på sa mens byen på IV blir mye større? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal utrolig mye programering og sånt til om de skulle lagd alt som er inne i bygningene også. For å gjøre ting litt klart her, GTA4 skal være "mindre" enn San Andreas i utvendig areal, dette er for det de bruker mye mer tid på å designe hus og bygninger innvendig. Altså, du får mindre ute område enn SA, men mye flere bygninger å leke deg i. Forhåpentligvis kan du ødelegge ting inne i husene og kjøpe deg masse fete plasser å bo. Det burde vel stemme, siden GTA IV bruker samme motoren som Star Wars Unleashed bruker: Euphoria eller noe sånt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg håper de fjerner, eller hvertfall reduserer de dumme kommentarene som var i SA, når man angriper noen, eller stjeler et fremkomstmiddel. Da tenker jeg på "you ain't fuckin' with CJ", "mothafucka!", "i'm sorry, but your'e gettin' jacked" og "you whore ha!" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, de kunne kanskje hatt noe enkelt noe som "Die bitch" eller "Bring it (on) bitch" for og spice opp kampene litt Godt nytt år til alle som gleder seg til Gta IV Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår ja, håper nå at R* går offentlig ut og sier hva release datoen er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hadde vært kulere med litt info om spillet, release datoen blir jeg bare rastløs av og går og teller ned hele tiden Edit: Syns heller de kunne hatt en sånn suprise sånn at en dag releasa dem spillet sånn plutselig. Endret 1. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå