Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Om GTAIV ikke blir utsatt en gang til så kan jeg med 99% sikkerhet si at det er ute den 25. april. Pga det er siste fredagen i Rockstars fiscal Q2, og europe-release er som regel på fredager. Jeg holder fortsatt fingern på 3. uka i mars though. Og for all del ikke glem det gode gamle ordtaket: "If it doesn't come from Rockstar, it's probably bullshit."

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om GTAIV ikke blir utsatt en gang til så kan jeg med 99% sikkerhet si at det er ute den 25. april. Pga det er siste fredagen i Rockstars fiscal Q2, og europe-release er som regel på fredager. Jeg holder fortsatt fingern på 3. uka i mars though. Og for all del ikke glem det gode gamle ordtaket: "If it doesn't come from Rockstar, it's probably bullshit."

Får ikke håpe det tar lenger tid, begynner å bli litt lei av san andreas.

Endret av bowlingman
Lenke til kommentar
Haha, merkelige greier. Det må ha vert en drøm ja, husker jeg stod å så på en plakat sammen med en kamerat og der stod det GTA4 med stor skrift pluss noe slikt: Lanseringsdato 31 desember. Husker vi tok helt av, men jeg kan ikke huske hvilken butikk det var eller hvilken kamerat jeg stod ved siden av. Strange...

Noia :ohmy:

Lenke til kommentar
Mener og ha lest at det vil være skifte av årstider, men jeg kan ikke bekrefte det.

:)

Ordet "season(s)" har vært nevnt i en eller annen preview uten at jeg gidder å lete gjennom allt for å finne ut av det. Men er temmelig sikker på at det ikke har vært svart spesifikt på hvorvidt de vil ha alle årstidene med i spillet.

Det er en del rykter og går her pga. rockstar har hatt en tone som får det til å virke som om de med vilje ikke benekter at det vil være årstider med i spillet. ..men det kan også ha med ordleggingen til journalistene å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det ville ha vært veldig artig med årstider. Jeg er ikke sikker, men tror jeg har lest noe om årstider i GTA IV, men som sagt; ingenting om dette har blitt bekreftet.

Noen som vet noe om hvor vanskelig og omfattende jobb det ville vært å legge til noe slikt i et spill - spesielt GTA hvor årstidene ville forandret fysikken til alt av bevegelighet hos både mennesker og kjøretøy?

Uansett, jeg tror GTA IV vil bli et av tidenes beste spill, i hvertfall GTA-seriens beste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...