[TdM]CuBiC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det virker rett og slett ikke. Hvis jeg prøver å koble på online ADSL får den ikke summetone. Det grønne lyset bak lyser som det skal og det lyser også på modemet der jeg har plugget inn kabelen. Mitt oppsett: asus a7n266-vm hovedkort - Jeg bruker alt det innebygde. AMD athlon xp 1800+ 256 MB apacer DDR ram 350 W PSU. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har det fungert før, eller har du akkurat fått ADSL? Informasjon... :-? Repeter etter meg: informasjon Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Informasjon... :-? Repeter etter meg: informasjon Lenke til kommentar
[TdM]CuBiC Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 ADSL virket før jeg satt inn hovedkortet, dette satt jeg inn rett før jul. Det virker også på den andre pc-en vi har. Har prøvd med forskjellige kabler og jeg prøvde også å sette inn et annet nettverkskort. Dette var et ganske gammelt nettverkskort. Når jeg satt inn kortet nektet pc-en å starte opp windows. Den frøs på en svart skjerm med en blinkende markør i hjørnet rett før den skulle vise skrivebordet. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Fungerer kortet på vanlig nettverk da? Evt er det vel hardware feil, og da må du sende inn kortet. Lenke til kommentar
[TdM]CuBiC Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Vet ikke. Pc-en min vises ihvertfall på andre datamaskiner og arbeidsgruppen kommer opp. Den andre pc-en sliter med nettverks-problemer den og. Hvis det ikke virker prøver jeg bare å kjøpe meg et nytt nettverkskort. Lenke til kommentar
[TdM]CuBiC Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Dr.lift Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Prøv driverne for hoved kortet som ligger på cd'n som er med,det hjalp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå