kyllingvippen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ja, hvordan gjør jeg det? noen sa jeg måtte spørre de riktige folka..? Kan noen hjelpe Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 det må du nok spørre Amund om tror jeg, bare han som har tilgang til det, om ikke de andre moderatorene også har fått tilgang til det etter forrige gang jeg spurte om det... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Send en mail til modsene, og slutt å lag flere poster om dette da pliz... Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 det må du nok spørre Amund om tror jeg NEI! Ikke spør meg om slikt. Har andre ting å gjøre enn å endre nick til 30.000 brukere :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 PST...en liten fugl har sagt til meg at SirHartge har rettigheter til å rette opp nick. Men, ikke missbruk det valget dere har. Hold dere til et nick. Er mye enklere for oss andre å huske brukere. Ikke sant BBC/borre/BigBlueChief? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ikke sant BBC/borre/BigBlueChief? Vet ikke hva du snakker om :wink: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg synes det og skifte nick er en enorm uting. Har man først valgt seg et nick, så hold deg til det! Blir fort vanskelig og distraherende og vite hvem som sier hva, og hva de heter i morra, nei avskaff hele muligheten enkelt ved og nekte det. Mvh Goebbels ( i en del år nå, og uansett hvor jeg befinner meg på nettet) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 NEI! Ikke spør meg om slikt. Har andre ting å gjøre enn å endre nick til 30.000 brukere :-) Mvh, Amund kunne tenke meg det ja... [ironi]btw: kan du endre mitt til Jannis-16? [/ironi] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har man først valgt seg et nick, så hold deg til det! Nå er du heldig som får ha det nicket da, IMO. Det er litt belastet.... [ironi]btw: kan du endre mitt til Jannis-16? [/ironi] Heh, en fugl hvisket meg i øret at det kan bli litt vanskelig.... Hint: Medlemsliste, ca 8450 Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Alle ADMINISTRATORER på forumet har mulighet til å forandre brukernavn... og jeg regner med at det er flere en Amund :wink: og om du virkelig vil og sender en rørende epost til en av dem så er det nok mulig de kan ordne det 8) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 PST...en liten fugl har sagt til meg at SirHartge har rettigheter til å rette opp nick. LOL ! Jeg vil tippe at du B|Real er den mannen/damen(vel...) med flest poster her! 66xx !? Det er sprøtt! Hvor gammal er du da B|Real? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 LOL ! Jeg vil tippe at du B|Real er den mannen/damen(vel...) med flest poster her! 66xx !? Det er sprøtt! Hvor gammal er du da B|Real? Gå hit: http://forum.hardware.no/memberlist.php og sorter etter "10 mest aktive medlemmer". Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 og om du virkelig vil og sender en rørende epost til en av dem så er det nok mulig de kan ordne det 8) Det tror jeg nok de sier nei til. LOL ! Jeg vil tippe at du B|Real er den mannen/damen(vel...) med flest poster her! 66xx !? Ern! Det er nok Luraen som har flest. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 LOL ! Jeg vil tippe at du B|Real er den mannen/damen(vel...) med flest poster her! 66xx !? Det er sprøtt! Hvor gammal er du da B|Real? Sprøtt er det egentlig ikke, men det begynner å bli noen jah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå