Gå til innhold

SanDisk - Sansa: Den lille tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en Sansa E260, og har fram til i dag vært veldig fornæyd med den. I morra drar jeg sydover, og hadde sett fram til en varm og flott uke med litt god musikk på øret. Men neida, sånn ser det ikke ut til å bli. Når jeg koblet den fra datan på vanlig måte i stad, så plutselig ble skjermen som en tv-skjerm uten signaler. Jeg holdt av/på-knappen inne i 15 sekunder, slik at den slo seg av. Når jeg har prøvd å slå den på igjen nå etterpå, kommer det bare opp masse rare farger, og ingenting virker som det skal.

Detta passa forferdelig dårlig i og med at jeg drar til Hellas i morra, så noen som kan hjelpe meg? Har tatt ut batteriet, uten at det hjalp noe..

9236481[/snapback]

Jeg kan heller ikke hjelpe deg, om du absolutt ikke kan gjøre noe som helst. Om du kan det kan du jo prøve å nullstille alle innstillinger under "innstillinger"? :shrug:

Det var jo virkelig leit at det skulle skje noe sånt på et så ubeleilig tidspunkt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg bare lurte på hvordan erfaringene med Sansa e2xx er hos eierene i dag?

Har nylig kjøp Sansa e260 (4 GB) til/for en nær person.

Syntes prisen på kr 450,- i lokal butikk virket god i forhold til hva man får, så da ble de kjøp.

(Har merket at "vanlige butikker" ofte er mer konkurransedyktige i pris på MP3 spillere en nettbutikker).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Syntes prisen på kr 450,- i lokal butikk virket god i forhold til hva man får, så da ble de kjøp.

(Har merket at "vanlige butikker" ofte er mer konkurransedyktige i pris på MP3 spillere en nettbutikker).

det er isåfall unntaket, ikke regelen, vanligvis ligger prisene et stykk eover i fysiske buttikker i forhold til nettbutikker, men ofte kjører de spesialtulbud

Lenke til kommentar

Jepp, nettbutikkene har mer gjevn pris. De "de vanlige fysiske" butikkene har stadig tilbud, så oftest har minst en av de større kjedene et tilbud på f.eks. MP3 eller annet.

Greit å kunne oppsøke fysisk butikk også ved reklamasjon m.m.

Jeg leste jo blandede erfaringer med Sansa før kjøpet, men vurderte at spilleren virka ok, dessuten var det gamle kommentarer, så jeg regna med mye var ordnet i div. firmware i ettertid. Ser at firmwaren nå er fra desember 2007.

Er alikevel nysgjerrig på erfaringer. Ønsker at kjøpet er noe som holder for personen som skal bruke den.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 2 stk Sansa E2XX.

Første var en E270 (6GB). Den gikk minijacken i stykker på. Sendte den inn til Netshop og fikk en ny. E270 var da gått ut av sortimentet til Netshop, så jeg fikk tilbud om å oppgradere til E280 (8GB, radio, bedre scrollehjul) mot et lite mellomlegg.

Spilleren er stabil, lett å navigere i, mye for pengene. Lyden er kanskje ikke verdens beste, men den fungerer på farten. Men det størte irritasjonsmomentet er litt lang oppstartstid. Dette kan være litt 

lagsomt, men det går som oftest greit.

Jeg er hvertfall fornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar
Hei. Kan Sansaen lese albumbildet fra MP3 fila (når albumbildet er "bakt inn"), eller må bildet ligge seperat i aktuell mappe?

eneste måten jeg har fått albumbildet opp på min e280 er å ha bildefila i mappa, og den må hete 'album art.jpg'. Vet ikke om det er andre måter å gjøre dette på..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Har hatt min E270 et par år snart og den har ikke hatt noen problemer. Bruker den sporadisk og på noen gamle pc høytalere med Woffer på terrassen.

Ripper all musikk med minst 256 kb pr. sekund og båndbredde på 44 KHz. Det er mye råtten rip å laste ned fra nettet, så jeg prøver å holde meg til eget og da låter det meget bra.

Lyden er bra om du justere litt på equalizeren og setter volumet i innstillinget til Høy..

Bruker Koss Porta pro til den..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...