555 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har telenor adsl og deler den til 3 PC'er PC 1 = P2 450, 200MB SD-RAM PC 2 = min PC PC 3 = min snyltene kamerat alle 3 kjører Win xp PC 1 er koblet til internet via ADSL modemet PC 2 og 3 er koblet til switch som er koblet til PC 1 via HUBen som er innebygget i ADSL modemet PC 1 deler internet med win xp sin egen internet shareing. alt er gjort med wizard Internet virker på alle maskinene men når PC 2 og 3 spiller cs samtidig får vi 600-900 i PING ganske ofte. (intervaler 40-800-40-800 osv) jeg kjører DU Meter på PC 1 og vi er langt unna maks hastigheten (den jeg får på itavisen) Noen som har peiling? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har nyeste Online ADSL og har samme problem, jeg sharer gjennom min data (Kryssa kabel). Får ekstrem høy ping når begge skal spille 700 Lenke til kommentar
Tim Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er ingen Xpert på det der, CS bruker ikke hele linja, men det vil oppstå "lag". Finnes sikkert et proggy som fixer dette. bare håpe noen her har et svar da :o Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dere bruker antakeligvis ganske mye båndbredde UT og det gjør at ping-tidene blir dårlige. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dere bruker antakeligvis ganske mye båndbredde UT og det gjør at ping-tidene blir dårlige. Jeg har 704/128 Hvis du deler med en annen burde det ikke gå fint da. SP1 Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har også adsl 704/128 og når jeg har hatt lan har vi kunnet spille både 5 og 6 seks stykker samtidig uten problemer. Jeg bruker ikke slik internettdeling som du beskriver, men en router. Kjøpte meg en router fordi jeg opplevde problemer med internettdeling via windows. Kanskje du burde prøve med en router du også ? Lenke til kommentar
555 Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg fikk det til... cl_cmdrate 50 (var 99) på begge maskinene Lenke til kommentar
555 Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Noen som vet om ADSL modemet er 10 eller 10-100? jeg har altid hatt et 10 kort tilkoplet så jeg vet ikke Lenke til kommentar
hqui Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har telenor adsl og deler den til 3 PC'er PC 1 = P2 450, 200MB SD-RAM PC 2 = min PC PC 3 = min snyltene kamerat alle 3 kjører Win xp PC 1 er koblet til internet via ADSL modemet PC 2 og 3 er koblet til switch som er koblet til PC 1 via HUBen som er innebygget i ADSL modemet PC 1 deler internet med win xp sin egen internet shareing. alt er gjort med wizard Internet virker på alle maskinene men når PC 2 og 3 spiller cs samtidig får vi 600-900 i PING ganske ofte. (intervaler 40-800-40-800 osv) jeg kjører DU Meter på PC 1 og vi er langt unna maks hastigheten (den jeg får på itavisen) Noen som har peiling? Hei. Hvorfor kjører du ikke internett connection rett inn til switchen og derfra kobler du til alle 3 maskinene? Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har telenor adsl og deler den til 3 PC'er PC 1 = P2 450, 200MB SD-RAM PC 2 = min PC PC 3 = min snyltene kamerat alle 3 kjører Win xp PC 1 er koblet til internet via ADSL modemet PC 2 og 3 er koblet til switch som er koblet til PC 1 via HUBen som er innebygget i ADSL modemet PC 1 deler internet med win xp sin egen internet shareing. alt er gjort med wizard Internet virker på alle maskinene men når PC 2 og 3 spiller cs samtidig får vi 600-900 i PING ganske ofte. (intervaler 40-800-40-800 osv) jeg kjører DU Meter på PC 1 og vi er langt unna maks hastigheten (den jeg får på itavisen) Noen som har peiling? Hei. Hvorfor kjører du ikke internett connection rett inn til switchen og derfra kobler du til alle 3 maskinene? fordi PC 1 og modemet er i et rom et stykke unna di andre to Lenke til kommentar
hqui Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har telenor adsl og deler den til 3 PC'er PC 1 = P2 450, 200MB SD-RAM PC 2 = min PC PC 3 = min snyltene kamerat alle 3 kjører Win xp PC 1 er koblet til internet via ADSL modemet PC 2 og 3 er koblet til switch som er koblet til PC 1 via HUBen som er innebygget i ADSL modemet PC 1 deler internet med win xp sin egen internet shareing. alt er gjort med wizard Internet virker på alle maskinene men når PC 2 og 3 spiller cs samtidig får vi 600-900 i PING ganske ofte. (intervaler 40-800-40-800 osv) jeg kjører DU Meter på PC 1 og vi er langt unna maks hastigheten (den jeg får på itavisen) Noen som har peiling? Hei. Hvorfor kjører du ikke internett connection rett inn til switchen og derfra kobler du til alle 3 maskinene? fordi PC 1 og modemet er i et rom et stykke unna di andre to Heisan. da skjønner jeg. Da har jeg ingen ide akkurat nu. Men skal ikke forundre meg at det er Telehor ADSL som gjør dette. Lenke til kommentar
Budull Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har avidi pleier å tweake cs'en min... med disse instillingene kan du være fem-seks stykker på linja samtidig altfor få cs h4xx0rz her... settings: cl_rate 2000 cl_cmdrate 20 Audun Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har avidi pleier å tweake cs'en min... med disse instillingene kan du være fem-seks stykker på linja samtidig altfor få cs h4xx0rz her... settings: cl_rate 2000 cl_cmdrate 20 Audun Hvor og hvordan gjør du dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå