Krishell Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har sett litt rundt på div nettbutikker. har lyst på dual p4. har en p4. 2.0 fra før tenkte kjøpe nytt hk og en 2.0 til. noen anbefallinger ? eller andre tips? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har sett litt rundt på div nettbutikker. har lyst på dual p4. har en p4. 2.0 fra før tenkte kjøpe nytt hk og en 2.0 til. noen anbefallinger ? eller andre tips? P4 er ikke laget for å fungere i Dual-systemer, så da må du gå for P4 Xeon, og de hovedkortene koster langt mer enn de smaker samtidig som prosessorene også koster en god del mer. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 såvidt jeg har fått med meg så må du ha XEON prosessoer for å få til dual med p4 (den billige typen, ikke multiprosessorene til 50k) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 ok .. det var nedtur. men takk for hjelpen Lenke til kommentar
a04911 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 AMD MP er tingen De bruker også minne langt bedre enn xeon Får deg en rimelig løsning, om du velger mp 1,8 eller 2,0 f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå