soldaten Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei! Tenkte jeg skulle spøre her, har søkt på google og fant da litt info, men abonomant priser stiger og dropper ukentlig. Jeg er da en stor bruker når det gjelder mobil. Jeg bruker alt fra ca 600-800kr i måneden på kontant kort. Jeg sender ikke så mange sms'er, men jeg ringer en del til utlandet (USA) og selvførgelig her i Norge. Er det noen abonomanter dere rekomendere? Takker på forhand! Lenke til kommentar
atLind Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nye djuice Zero kan jo være noe å vurdere. 0kr mnd og 49øre pr SMS og ringeminutt. Vurderer selv å bytte over til dette Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ville heller sett på tele2-champion, gasnke likt zero, men 20 øre lavere oppstartsavgift og litt rimeligere MMS. Såvidt jeg vet er tele2 rimeligere enn telenor på ringing til utlandet. Lenke til kommentar
soldaten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Skal ta og skjekke ut både Djuice Zero og Tele2 Champion! Setter pris på hjelpen! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Anbefaler deg å sjekke ut www.telepriser.no om du ikke allerede har gjort det. Dessverre har de kun en utenlandstjeneste for bruk i utlandet, ikke til utlandet, men du kan beregne forbruket du har til norske abonnenter. Da kan du ta de som kommer best ut på innenlandsforbruket og finne ut hvilket som har de beste prisene til utlandet, og dermed hvilket som kombinert er best. Lenke til kommentar
soldaten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Det har jeg gjort! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 *snipp* Jeg er da en stor bruker når det gjelder mobil. Jeg bruker alt fra ca 600-800kr i måneden på kontant kort. *snipp* 8901348[/snapback] Tror du skal revurdere din egen oppfatning av ditt bruksmønster - kaller du deg storbruker med kontaktkortutgifter på 600-800kr/mnd og fremlegger det til en selger så blir du prakket på et abonnement som IKKE er skalert til ditt bruk - alt selgeren (vil) hører er da "storbruker" og da tenker han fort at du ringer for type 2000+ mnd med et abonnement som ligger på gjennomsnittlig pris i minuttet (alt fra 30-40øre/min til 70-80øre/min).. Bare et tips;) Lenke til kommentar
soldaten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Det er jaggu sant Christian! Tenkte ikke på det. Men har hatt regninger som er oppover 3000,- men det skjer ikke ofte. (ca 2 ganger pr. år.) =) Lenke til kommentar
Gripne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kanskje et alternativ? Chess kom bra ut i ringepriser til USA på DinSide http://www.dinside.no/php/art.php?id=385932 Med Chess touch er pris 0,59 og sms 0,39 Legger du til Friends kan man også ringe gratis til andre Chesskunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå