Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av abonomant. (Storbruker)

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle spøre her, har søkt på google og fant da litt info, men abonomant priser stiger og dropper ukentlig.

Jeg er da en stor bruker når det gjelder mobil. Jeg bruker alt fra ca 600-800kr i måneden på kontant kort.

Jeg sender ikke så mange sms'er, men jeg ringer en del til utlandet (USA) og selvførgelig her i Norge.

Er det noen abonomanter dere rekomendere?

Takker på forhand!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å sjekke ut www.telepriser.no om du ikke allerede har gjort det. Dessverre har de kun en utenlandstjeneste for bruk i utlandet, ikke til utlandet, men du kan beregne forbruket du har til norske abonnenter. Da kan du ta de som kommer best ut på innenlandsforbruket og finne ut hvilket som har de beste prisene til utlandet, og dermed hvilket som kombinert er best. :)

Lenke til kommentar
*snipp*

Jeg er da en stor bruker når det gjelder mobil.  Jeg bruker alt fra ca 600-800kr i måneden på kontant kort.

*snipp*

8901348[/snapback]

Tror du skal revurdere din egen oppfatning av ditt bruksmønster - kaller du deg storbruker med kontaktkortutgifter på 600-800kr/mnd og fremlegger det til en selger så blir du prakket på et abonnement som IKKE er skalert til ditt bruk - alt selgeren (vil) hører er da "storbruker" og da tenker han fort at du ringer for type 2000+ mnd med et abonnement som ligger på gjennomsnittlig pris i minuttet (alt fra 30-40øre/min til 70-80øre/min)..

Bare et tips;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...