zeox Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) har 3 achievements som er MP på en samlet verdi av 40g. så 685 ved første run. spørs om jeg gidder å ta det på høyest vanskelighetsgrad. EDIT: spørs nok om jeg gidder å logge på i natt.. Endret 21. juni 2007 av zeox Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hehe! Har ikke skjønt greia med achivents jeg.. tull i mine øyne.. ellers så kan jeg også meddele at jeg skal endelig få spilt Halo 2 etter Prey! (Siden jeg er litt inne i Prey nå..) Så en restboks på expert ista.. og, så gjennom den, og fant til min store glede Halo 2 for 99kr.. Så, da har det blitt 2 raske spillkjøp for 99kr nå.. Mye spilling i tiden fremover, som passer meg bra siden skoleferien har kommet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hehe! Har ikke skjønt greia med achivents jeg.. tull i mine øyne.. ellers så kan jeg også meddele at jeg skal endelig få spilt Halo 2 etter Prey! (Siden jeg er litt inne i Prey nå..) Så en restboks på expert ista.. og, så gjennom den, og fant til min store glede Halo 2 for 99kr.. Så, da har det blitt 2 raske spillkjøp for 99kr nå.. Mye spilling i tiden fremover, som passer meg bra siden skoleferien har kommet! 8917353[/snapback] hehe enig der, nå som ferien har begynt så har me god tid til spilling har selv bestemt meg for og komme meg gjennom og prøve og få 1000/1000 achievements i mange av spilla mine Endret 21. juni 2007 av gas Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Hehe! Har ikke skjønt greia med achivents jeg.. tull i mine øyne.. ellers så kan jeg også meddele at jeg skal endelig få spilt Halo 2 etter Prey! (Siden jeg er litt inne i Prey nå..) Så en restboks på expert ista.. og, så gjennom den, og fant til min store glede Halo 2 for 99kr.. Så, da har det blitt 2 raske spillkjøp for 99kr nå.. Mye spilling i tiden fremover, som passer meg bra siden skoleferien har kommet! 8917353[/snapback] Achievements for meg blir akkurat som et leaderboard på et hvilket som helst spill. Dessuten skviser det mer ut av spillet når du har andre mål enn å bare gå igjennom det, for så å sette det i hylla til støving. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg får ikke MP til å funke... Lagger så sinnsykt mye, og alle eier meg. Må være noe connection errors eller noe, for jeg har aldri blitt så eid før. Jeg kan skyte en fyr 5-10 ganger i hodet bare for å finne ut at han egentlig står bak meg. Så er jeg død... Har dog rundet SP, og kan si at jeg aldri har hatt det gøyere for 99 kroner! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 hadde de samme problemene med mp et par ganger selv. Virker som det er veldig random når det gjelder lag Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det kan jeg si meg enig i, men var ikke mye tenking akkurat utenom da du var fanget i den blå klossen hvis folk husker den... 8916091[/snapback] Hva skal jeg gjøre i den:O? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Skyte på de svarte stikkontaklignende greiene slik at du kan lde den glødende energien videre. Trikset er bare å skyte på rett 'dings'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå