sete Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har to pc'er i nettverk, den ene kjører win98SE mens den andre kjørere Windows XP Pro. Fra Xp maskina kan jeg åpne delte filer fra den med 98SE, men ikke omvendt. Heller ikke fra WinXP maskina. Når jeg åpner katalogen i My network places på XP maskina kommer denne feilmeldinga: http://home.online.no/~hungva/error.jpg Setter stor pris på hjelp, da dette har vært et stort problem over lang tid. mvh Vidar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du må sette rettighetene på de delte tingene riktig, det er iallefall sikkert. Lenke til kommentar
sete Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Takk for hjelpen Men kan du forklare litt nærmere? TAKK skal du ha Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Prøvd properties > security > advanced på mappa, og satt deg selv som eier ? (inkluder alle filer og subconteiners) Lenke til kommentar
sete Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, det har jeg gjort. Men problemet er der fremdeles. Har prøvd alt mulig, men er sikker på at jeg har unnlatt noe Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har logget meg inn som administrator (selv om min user allerede er det) og gitt tillatelse til min bruker, men har fortsatt dette problemet. lukter en formatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå