RedRocK Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. Har en bærbar pc det har vært sølt brus nedi. Den fungerer, men hører litt ulyder fra den. Jeg har derfor tenkt til å kjøre en fullstendig rens på den. Da mener jeg ikke rense den for programmer, virus osv. Men rense den ved hjelp av væske. Noen som har pekere til nettsteder der det står forklart hvordan man skal gjøre dette? Høres ut som jeg er helt stokk dum nå. Men rens av bærbar på den måten jeg mener, er helt realistisk! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 http://www.jokeroo.com/funnyvideos/laptopwash.html Ikke slik iallefall.. Du kan bruke watt-pinner og en spesiell rens f.eks Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis du setter pris på laptopen ville jeg absolutt levere den inn. Kretskort o.l. skal renses med enten en spesiell syre tror jeg, eller en spesiell type alkohol (husker ikke hvor jeg leste dette). //Torgeir Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Heisann, Jeg jobber selv på et verksted. Du får kjøpt rens på biltema, gjerne i sprayformat. Husker ikke navnet, men det er til anti-statiske komponenter og fordamper etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå