Khaffner Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 fins det en fysisk butikk (ikke nettbutikk) som selger datakomponenter? helst med stort utvalg av hovedkort, ram, skjermer, grafikkort, prosessorer og lignende; som holder til i oslo/akershus? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Netshop Oslo er en god butikk. I Lillestrøm har man The Bit Shop I Oslo har man Datakjeden, og den som ligger rett ved siden av. Natta Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan vel også nevne Datakjeden på Stovnersenteret. Pantera Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Dette er det en tråd om fra før her Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Datakjeden i oslo.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Netshop Oslo er en god butikk.I Lillestrøm har man The Bit Shop I Oslo har man Datakjeden, og den som ligger rett ved siden av. Natta 8901161[/snapback] Digital Impuls heter den som ligger ved siden av. Jeg har egentlig alltid holdt meg unna dem, de har vært veldig dyre. Når jeg kjøpte min X2 CPU på Netshop Oslo så kostet den samme hos dem 2500,- mer. Men jeg har til min store forundring sett at de om dagen faktisk har blitt meget billig, samme pris i butikk som på nettet, i motsettning til Datakjeden/Komplett (sist jeg sjekket). Kunskapsrike medarbeidere har de også. Det eneste dumme er at det er litt dårlig med parkering i området til tider, veldig trafikert gate, og at de ikke har like mange produkter som Netshop. Fra nå av skal jeg sammenligne priser på Digital Impuls og Netshop for å finne riktig sted å handle Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Clas Ohlson i Oslo og på Strømmen har en del. Elkjøp i Lørenskog har jo også mye Endret 24. juni 2007 av perjohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå