Becks69 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei.. Har sett på denne fine saken fra asus : Asus P4G8X-Deluxe Men den kommer ikke på lager før om en stund etter det jeg skjønner. Lurte på om noen har et godt forslag til et annet kort med de samme kvalitetene. jeg skal ha en p4 og 512mb corsair +radeon 9700pro på hovedkortet og det bør ha nforce2 Takk for hjelpa 8) Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 nforce er et chipset til AMD.... bare så det er sagt Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Gå for et P4 845PE Chipset Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 0bs :oops: tenkte på E7205, det er vel til intel om jeg ikke bommer helt? Noen spesifikke merker jeg bør satse på.? Lenke til kommentar
Luren Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 DU DREIT PAO DRAGE MED NFORCE2 PAO p4 JA Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 0bs :oops: tenkte på E7205, det er vel til intel om jeg ikke bommer helt? Noen spesifikke merker jeg bør satse på.? Stemmer denne gangen, Er granitebay til intel ja (E7205) Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei..Har sett på denne fine saken fra asus : Asus P4G8X-Deluxe Men den kommer ikke på lager før om en stund etter det jeg skjønner. Lurte på om noen har et godt forslag til et annet kort med de samme kvalitetene. jeg skal ha en p4 og 512mb corsair +radeon 9700pro på hovedkortet og det bør ha nforce2 Takk for hjelpa 8) Du refererer helt sikkert til at det bør ha E7205 eller Granite Bay, og da er det ikke noen andre kort som har samme kvaliteter eller ytelse, men vær klar over at hvis du skal ha nytte av RAM ytelsen MÅ du ha 2 RAM brikker, ettersom ytelsen der er avhengig av at du benytter Dual Channel DDR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå