Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er det virkelig mulig? Se screenshot. Dette er en OEM versjon. Og er det lov å selge det til meg uten at jeg vet det? Jaja, ikke rart at folk missliker m$! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Velg å aktivere via telefon. Ordner seg det, skal du se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Velg å aktivere via telefon. Ordner seg det, skal du se. 8900926[/snapback] Har du opplevd det samme? Skal prøve via tlf. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har aktivert over telefon flere ganger, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dette var merkelig. Jeg prøvde på akkurat samme vis igjen nå, og nå virket det plutselig.. Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Dette var merkelig. Jeg prøvde på akkurat samme vis igjen nå, og nå virket det plutselig.. 8901388[/snapback] Merkelige greier ja.. Husker selv en gang jeg skulle legge inn Xp for ente gang.. fikk opp samme som deg (vi snakker om OEM og di få gangene man kan oppgradere CPU eller andre ting) , da måtte jeg også ringe inn. Til ei engelsk dame. Alt ordnet seg men neste gang skal jeg ha Militæralfabetet klar foran meg så jeg slipper å ramse opp hundre ganger pga missforståelser hehe Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Samme her, fikk melding om at maskinvaren hadde endret seg og at xp trengte reaktivering, og deretter stod det at produktnøkkelen var brukt for mange ganger til aktivering (har bare brukt den én gang så vidt jeg kan huske). Uansett, ringte til Microsoft kundesupport og valgte å snakke med kundebehandler, og de ordnet biffen på ett minutt, det gjelder bare å holde tunga rett i munnen når man skal lese opp og skrive ned tallrekkene Edit: Etter det jeg har forstått, kan man maks aktivere 3 ganger i løpet av 120 dager, men jeg har kun aktivert 1 gang de siste 6 månedene og fikk likevel beskjed om at jeg hadde aktivert for mange ganger, så det er nok litt buggy. Endret 24. juni 2007 av Saftis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå