Prodigal Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Når jeg prøver installerer WinXP stopper maskinen når 34min gjenstår.......så kommer det en popup som sier at maskinen ikke kom igjennom "logo test". Hva er logo test? Har forsøkt med flere winXp versioner, men med samme resultat. Har også prøvd med annet skjermkort. Kjører win2k uten problemer. Min maskin: ASUS A7V8X ASUS GeForce 4 ti 4200 128MB DDR XP2200+ 256 TwinMos DDR-400 WD SE 80Gb Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Når jeg prøver installerer WinXP stopper maskinen når 34min gjenstår.......så kommer det en popup som sier at maskinen ikke kom igjennom "logo test". Hva er logo test? Har forsøkt med flere winXp versioner, men med samme resultat. Har også prøvd med annet skjermkort. Kjører win2k uten problemer. Min maskin: ASUS A7V8X ASUS GeForce 4 ti 4200 128MB DDR XP2200+ 256 TwinMos DDR-400 WD SE 80Gb Booter du den opp ifra Cd`en ? Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Ja jeg booter fra cden. Tror det er noe med raid kontrolleren, maskinen finner også bare en partisjon av HD når jeg kjørere vanlig ATA100. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Oppdater Biosen din! Har vært borti dette problemet før og BIOS oppgradering har funket hver gang. Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er ikke "logo test" sånn dritt som liksom skal fortelle en hva som er "designed for windows xp"? Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Har opd.bios for lengs!! hjelper ikke! Tror raiden skaper en slags konflikt:( Lenke til kommentar
sasund Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har nesten akkurat samme oppsett som deg og her er det ikke noe problemer... Har du prøvet og formater disken?? Bruker å hjelpe... :-) MVH Sasund Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Har nesten akkurat samme oppsett som deg og her er det ikke noe problemer... Har du prøvet og formater disken?? Bruker å hjelpe... :-) MVH Sasund Har gjort det også! Kjører du raid (strip 0)? Lenke til kommentar
Knarvik Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvis du tror det er raid kontrolleren som er problemet, deaktiverer du denne i biosen og ser om du får installert WINXP da.. Hvis det fremdeles ikke går, er det nok et verre problem. Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 hehe! dette begynner å bli rutine. HAR GJORT D OGSÅ, men da ville ikke maskinen finne alle partisjonene!! Tror jeg skal prøve meg litt fram. Finner nok ut av d :wink: Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Har funnet problemet! Det var en konflikt mellom winXP og raid driveren! Endelig fikk jeg det til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå