Gå til innhold

Kurt cobain og Nirvana - Noe for deg ?


Anbefalte innlegg

haha er trøtt og helt loko i huet etter all Cola inntaket mitt. Sånn kan det gå..

 

Pennyroyal Tea!  :blush:

8937952[/snapback]

 

Har vel hørt for mye på Nirvana da? :!:

Oppskrytt band synes jeg - ble super-populære pga grunge-bølgen som også var en nedtur musikkmessig...synes jeg...

8938340[/snapback]

I forhold til hva som var alternativet (hair-metal) så var den en fantastisk sjanger.

8938418[/snapback]

 

Det var da ikke BARE hair-metal(!), f.eks Dream Theater, Metallica og Queensryche er nok MER enn bare HAIR-METAL! Sminke og image har aldri fascinert meg, musikken viktigst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bazukh kommer til å kverke meg men:

Cobain og Nirvana er det jeg synes klassifiserer bra som sutremusikk. Okey bakgrunnsstøy, men ellers ikke noe stort.

8942438[/snapback]

Sutre mæ i ræva :nei:

8945323[/snapback]

Du kunne vel begrunne det? Vel, jeg skjønner fint hva han mener, sangene virker for meg veldig negativt ladet og fokusert på negative ting. Noe jeg finner kjedelig.

Lenke til kommentar
Bazukh kommer til å kverke meg men:

Cobain og Nirvana er det jeg synes klassifiserer bra som sutremusikk. Okey bakgrunnsstøy, men ellers ikke noe stort.

8942438[/snapback]

Sutre mæ i ræva :nei:

8945323[/snapback]

Du kunne vel begrunne det? Vel, jeg skjønner fint hva han mener, sangene virker for meg veldig negativt ladet og fokusert på negative ting. Noe jeg finner kjedelig.

8945340[/snapback]

 

Personlig liker jeg som regel sint, aggressiv, dyster og negativt ladet musikk. Men det er selvfølgelig smak og behag. Nirvana var i alle fall et OK band.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...