Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

blir den godkjent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

70 tenners drev? Hvafaen? Er du seriøs? Det må da være himla stort. Herregud, det får drevet mitt til å virke utrolig lite. Jeg har 47 drev bak.

Spørs på hva du har foran? Hva har du foran?

48km/t på tralla burde holde lenge.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Forrige gang mopeden min var på tralla var det 70 tenners drev bak å da gikk den i 55 km/t. Nå er det 65 tenners bakdrev så vi måtte putte littt ekstra motstand i eksosanlegge. Den går i 48 km/t nå. Tror dere den vil bli godkjent?

8900557[/snapback]

Vis det står i vognkortet at det er 70 tenners drev, og de finner ut at du har på 65. Kan det by på problemer.

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
65 står i vognkortet! Ja det var faen så stort! latterlie biltilsynet:P

8903742[/snapback]

Så lenge alt er som det skal, og den overstiger 45 km/t så skal det igrunnen ikke skjer noe. Siden det man får kjøpt orginale mopeder som går 60.

Men viss den går får mye, så stiller du litt på speedwiren slik at ikke stemplet i gasseren kommer helt til tops. Det gjorde jeg, og jeg leverte med trimm og kom igjennom kontrollen

Lenke til kommentar
Problemet er at den har ært der to ganger. En gang med 70 tenners bakdrev da den fikk 55km/t og nå får den 48 med 65 tenners drev og en skive i eksosanlegge. De er jo ikke så idioter at de ikke skjønner at noe er galt??

8904754[/snapback]

Noen er, Jeg fikk min godkjent med 52 drev isteden får 65. Uten baklys, uten nøkkel tenningen var tyvkoplet, uten blinklys, uten framm lys, uten støtte. Filt plombering, uten reflekser

Noen er sykt greie noen er ikke. noen er sykt dumme i hode, noen er ikke

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

Dere skjønner vel hvorfor ikke det er så jævlig stort heller?

Fordi Derbi produsentene har skjønt det. Istede for å strupe igjen eksosen til den gjør 45km/t slik som på RMX struper de minmalt igjen i eksosen og drever heller om. Slik at den gjør 50 "overalt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...