sparemaster Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Forrige gang mopeden min var på tralla var det 70 tenners drev bak å da gikk den i 55 km/t. Nå er det 65 tenners bakdrev så vi måtte putte littt ekstra motstand i eksosanlegge. Den går i 48 km/t nå. Tror dere den vil bli godkjent? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) 70 tenners drev? Hvafaen? Er du seriøs? Det må da være himla stort. Herregud, det får drevet mitt til å virke utrolig lite. Jeg har 47 drev bak. Spørs på hva du har foran? Hva har du foran? 48km/t på tralla burde holde lenge. Endret 20. juni 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Forrige gang mopeden min var på tralla var det 70 tenners drev bak å da gikk den i 55 km/t. Nå er det 65 tenners bakdrev så vi måtte putte littt ekstra motstand i eksosanlegge. Den går i 48 km/t nå. Tror dere den vil bli godkjent? 8900557[/snapback] Vis det står i vognkortet at det er 70 tenners drev, og de finner ut at du har på 65. Kan det by på problemer. Endret 20. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 65 står i vognkortet! Ja det var faen så stort! latterlie biltilsynet:P Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 65 står i vognkortet! Ja det var faen så stort! latterlie biltilsynet:P 8903742[/snapback] Så lenge alt er som det skal, og den overstiger 45 km/t så skal det igrunnen ikke skjer noe. Siden det man får kjøpt orginale mopeder som går 60. Men viss den går får mye, så stiller du litt på speedwiren slik at ikke stemplet i gasseren kommer helt til tops. Det gjorde jeg, og jeg leverte med trimm og kom igjennom kontrollen Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Problemet er at den har ært der to ganger. En gang med 70 tenners bakdrev da den fikk 55km/t og nå får den 48 med 65 tenners drev og en skive i eksosanlegge. De er jo ikke så idioter at de ikke skjønner at noe er galt?? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Problemet er at den har ært der to ganger. En gang med 70 tenners bakdrev da den fikk 55km/t og nå får den 48 med 65 tenners drev og en skive i eksosanlegge. De er jo ikke så idioter at de ikke skjønner at noe er galt?? 8904754[/snapback] Noen er, Jeg fikk min godkjent med 52 drev isteden får 65. Uten baklys, uten nøkkel tenningen var tyvkoplet, uten blinklys, uten framm lys, uten støtte. Filt plombering, uten reflekser Noen er sykt greie noen er ikke. noen er sykt dumme i hode, noen er ikke Endret 20. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
picpac Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Til større drev man setter bak til saktere går peden, men mere trekkraft. Hvorfor ikke dreve foran i steden? Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Tror disse karene i Alta er veldig grundige på alt dette. Mopeden er i fult teknisk stand. begynner vi å forandre drev forran blir den iværtfall ikke godkjent:) Lenke til kommentar
picpac Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hva er orginaldrevingen din da? Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) 10-65 eller 12-65 krever biltilsynet. mænn æ fikk den tilbake;D får 60 med 10-65 dreving og fjernet plomba:P ;D Endret 21. juni 2007 av sparemaster Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dere skjønner vel hvorfor ikke det er så jævlig stort heller? Fordi Derbi produsentene har skjønt det. Istede for å strupe igjen eksosen til den gjør 45km/t slik som på RMX struper de minmalt igjen i eksosen og drever heller om. Slik at den gjør 50 "overalt". Lenke til kommentar
picpac Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ganske stor forskjell på 10-65 og 12-65, der det førstnevnte er en mye lavere giring. Som gir lavere toppfart, men "orker" mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå