Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blondine eller brunette?:)

Hva er finest?  

85 stemmer

1. 1. Hva er penest på jenter (hårfarge)

• Blondine
      14
    • Brunette
      71

Anbefalte innlegg

Helt klart. Men nå snakker vi så klart generelt og da kan vi ikke se på noen person. Og jeg syns det er latterlig å dømme den ene fargen over den andre fordi en av de liksom skal være bimbi og billig farge.

Dere har så pass vett i hodet at dere "dømmer" hver jente for seg selv :)

8967048[/snapback]

Bare så det er sagt. Alle blondiner går ikke under samme kam her, det kommer helt ann på hvordan resten av inntrykket jeg får av den personen er.

Men når man har flere dårlige erfaringer med blondiner, og stortsett alle du kjenner som er blond oppfører seg stort sett på samme måte, er det lett å ha fordommer mot den hårfargen.

Merk at jeg har flere blonde venninner som ikke er som "tøse" blond- sjangeren jeg kan finne på å sette de fleste av jentene på min alder og yngre i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå hadde du sminket deg voldsomt på det blonde bildet da :p (imo)

9237962[/snapback]

Ja :p På det første bildet er jeg syk og uten sminke, så kanskje ikke så bra og sammenligne med :p Ville bare ha noe fra samme tid. Hvilken hårfarge tror du jeg egentlig har?

Lenke til kommentar

9237962[/snapback]

Ja :p På det første bildet er jeg syk og uten sminke, så kanskje ikke så bra og sammenligne med :p Ville bare ha noe fra samme tid. Hvilken hårfarge tror du jeg egentlig har?

9238018[/snapback]

Det brunette bildet appelerte mer til meg for å være helt ærlig. Syk og usminket sier du?

Come to papa! :ermm:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

9237962[/snapback]

9238018[/snapback]

Likte fortsatt det bildet der du hadde brunt hår best jeg :dontgetit: kanskje det bare er jeg som er rar :ermm:
Lenke til kommentar

9237962[/snapback]

9238018[/snapback]

Likte fortsatt det bildet der du hadde brunt hår best jeg :dontgetit: kanskje det bare er jeg som er rar :ermm:

9240530[/snapback]

Nei...

Lenke til kommentar

9237962[/snapback]

9238018[/snapback]

9240530[/snapback]

nei det med brunt har var best :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for alle svarene :D Er egentlig blond, men har vært brunette i nesten 1 år nå rett og slett fordi jeg følte meg ukomfortabel med blondt hår. Men i det siste har jeg lurt litt på om jeg skal bli blond igjen :p Tror jeg slår fra meg den tanken :p

Lenke til kommentar
Takk for alle svarene :D Er egentlig blond, men har vært brunette i nesten 1 år nå rett og slett fordi jeg følte meg ukomfortabel med blondt hår. Men i det siste har jeg lurt litt på om jeg skal bli blond igjen :p Tror jeg slår fra meg den tanken :p

9242068[/snapback]

Jepp... du så litt...eeeh.....sorry men, horete ut, men sminken hjalp jo mye på det da :):innocent:

Lenke til kommentar

Sminken gjorde det blonde bildet litt rart, men jeg syntes du kledde den fargen. Jeg syntes ikke det var noe galt med den fordi den så naturlig ut og ikke sånn fake platina som så mange dessverre har. Skulle egentlig gjerne ha sett to nye bilder med sminke som var mer lik, men ut i fra det jeg så, så passet du egentlig begge ganske godt ;)

Lenke til kommentar

Sminken gjorde det blonde bildet litt rart, men jeg syntes du kledde den fargen. Jeg syntes ikke det var noe galt med den fordi den så naturlig ut og ikke sånn fake platina som så mange dessverre har. Skulle egentlig gjerne ha sett to nye bilder med sminke som var mer lik, men ut i fra det jeg så, så passet du egentlig begge ganske godt ;)

9254033[/snapback]

Fant dette :p Er litt gammelt, og jeg er helt uten sminke :p Dessuten er jeg likblek...

post-126395-1186819050_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fant dette :p Er litt gammelt, og jeg er helt uten sminke :p Dessuten er jeg likblek...

9254872[/snapback]

Støtter brunette jeg.

Utrolig hvor stor forskjell en hårfarge kan ha på en persons utseende.

9254883[/snapback]

Enig. Føler meg mye penere og mer voksen i utsendet med brunt hår. Tror det påvirker oppførselen min også. Personlig synes jeg det er penere å gå fra blond til brunt enn å gå fra brunt til blodt. Men det er kanskje bare meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...