Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blondine eller brunette?:)

Hva er finest?  

85 stemmer

1. 1. Hva er penest på jenter (hårfarge)

• Blondine
      14
    • Brunette
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neimenn Heisann!

Hva du gjør opp så tidlig på morgenen da?! Skanner de mest interessante fora'ene før du begir deg ut på digital slr? :wee:

Og du, blondine brukes ikke på brunnetter, da sier man kinder fordi hun er blondine inside, mens hun er mørk utenpå ;) 

aiaiaiaiai.....

Har ferie... og som moderator er jeg på en måte litt forpliktet til å følge med på andre deler av forumet også :)

Man kan si at en brunette er "blond", men da snakker man ikke om hårfarge. Du sa nettopp selv at "kinder" er blondine på innsiden ;)

Lenke til kommentar
Har ferie... og som moderator er jeg på en måte litt forpliktet til å følge med på andre deler av forumet også :)

8968313[/snapback]

Snakker vi dårlig unnskyldning eller! :!: :tease:

Man kan si at en brunette er "blond", men da snakker man ikke om hårfarge. Du sa nettopp selv at "kinder" er blondine på innsiden ;)

8968313[/snapback]

Du henger ikke med i tiden "old man"...

Blondine "is so yesterday...." kinder "is tomorow"

*det der ble bare tulll*

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Brunetter er min favoritt iallefall. Det er ingenting som fyldig, langt ravnsvart hår :love:
Er man da brunette?

8968314[/snapback]

Tenkte på det samme der faktisk :p

8968319[/snapback]

Svartette? ^_^

8968326[/snapback]

Godt spørsmål... jeg vil anta det? har egentlig grublet litt på det selv, men jeg har aldri kommet frem til noe godt svar :p Smilefjes har jo ett godt forslag da :p

Lenke til kommentar

Er sjelden jeg ser jenter med helt ravnsvart hår da. De er jo litt mystiske. Men har inntrykk av at de fleste som har helt svart hår, har hjulpet til litt selv. Og da er man vel egentlig pr. definisjon brunette.

Mr. Olsen: Kaller du meg gammel? Heh? Mulig jeg kunne vært faren din, sånn teknisk sett, men gammel? :realmad: :!:

Lenke til kommentar
Blondiner kan bli veldig oppmerksomhets trekkende, litt for masse i noen tilfeller.

8900603[/snapback]

Jeg må bare si at jeg har en del fordommer mot blondiner på min alder, 15-16 år, og at jeg foretrekker brunetter =)

8901365[/snapback]

Brunette er min ting i allefall. Synes blond blir litt for bimbo.

8949506[/snapback]

Jeg må si at som naturlig blondine blir jeg ganske irritert når jeg leser sånt. Hvorfor skal alle blondiner lide for det noen gjør?

Det finnes like mange billige og bimbo brunetter. Bare så dere vet det.

Hvis dere baserer inntrykk på jenter pga hårfargen deres så blir jeg litt oppgitt.

Personlig syns jeg hårfargen skal stå til personen. Liker at man beholder orginal fargen. Det er som oftest det man kler best :)

8966194[/snapback]

Helt enig! Synes blondt hår er fint hvis det ser naturlig ut. Det samme med andre hårfarger.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Brunetter er min favoritt iallefall. Det er ingenting som fyldig, langt ravnsvart hår :love:

8968312[/snapback]

Der sa du det. Ravnsvart hår er nydelig! :)

Lenke til kommentar

Må si jeg heller i retning av brunetter, selv om blondiner helt klart kan være attraktive de også.

Men værsåsnill - gi meg ekte blondiner hvis det skal være noe. Jeg ser ihjelbleika brunetter og whatnot hver eneste helg jeg er ute, og de har etter hvert blitt en smule... overeksponert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er synd at blondiner har fått stempelet som bimbo osv.

Vi får oppfatning av at brunettene ikkje prøver gjere seg til og dermed vil dei falle mest i smak, det er liksom det som er ordentleg.

Er sånn oppfatningen til folk er.

Ser man på eit tune/style blad i butikken trur eg dei aller fleste gutta ville sagt "oh my god" til ei blondine i kort skjørt med såpe over brystet og ikkje lagt så godt merke samme om til det om det var ei brunette.

Det naturlige, om det er blondine eller brunette, vil uansett vere det som er mest attraktivt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...