Gå til innhold

Gode spill til 360

Erlec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å laste ned demoer når du for xboxen i hus for å teste litt. Selv anbefaler jeg Forza Motorsport 2, Pro Evolution Soccer 6, Crackdown, Fight Night Round 3 samt de du har tenkt til å skaffe. Det kommer jo også litt an på hvilke type spill du liker.

Lenke til kommentar

Ikke glem Saints Row, Oblivion, og om du er glad i å cruise med bil så er Test Drive Unlimited et must. Helt unik kjøreopplevelse, dog det er mange som ikke faller for den.

Men om forrige poster sier, last ned demoer. Nesten alle spillene er bra, men ikke for alle.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Som alltid når det gjelder hva som er bra og hva som er dårlig:

Hva slag spill liker DU!

Spør du en amerikaner eller kikker på gamespot vil du se at MADDEN NFL er et sinnsykt bra spill. Hvor mange nordmenn er det egentlig som vet en pøkk om amerikansk fotball eller har interesse av det?

Det beste rådet er nok det som kom fra andre her i tråden om å laste ned demoer via live og teste dem.

Noen stalltips:

Liker du GTA serien

kjøp Saints Row

Liker du bilspill

kjøp Forza 2

Like du doom/halflife/og andre macho FPS

Kjøp Gears Of War

Si hva du vil ha, så skal vi si hva som er bra!

EDIT:redigering...

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Anbefaler Dead Rising på det sterkeste- Herlig zombie action på et svært kjøpesenter. Skal være mulig å få tak i det til en rimelig penge. Gears of War som du skal ha er selvfølgelig et must, men Lost Planet er også et fantastisk actionspill. Ellers anbefaler jeg Saint's Row, Crackdown, Virtua Tennis 3, Forza 2 og Colin McRae Dirt.

Lenke til kommentar

Å laste ned demoene du finner på Marketplace er det beste utgangspunktet. Fant selv en liten håndfull spill der som jeg enten ikke hadde lest så mye om før, eller ikke hadde testet, som ble kjøpt inn sporenstreks.

Smaken er som baken, men titlene folk flest her nevner er "sikkerstikk":

* Saint`s Row - mulig å få kloa i til en fin pris (199,-)

* Call of Duty 2/3 - 2`ern er også en budgettittel (199,-)

* Table Tennis - Et morsomt spill som ble med meg hjem etter 360-kjøpet, og det var en lekker start for min del.

Bil sa du? PGR3 har fått en storebror i det siste; Forza Motorsport 2 er et must om du liker realismen, fysikken og 300 herlige biler fra virkeligheten. Ellers er Dirt ute fra og med i morgen. Test Drive Unlimited er også moro om du vil cruise rundt online og se på palmer.

Pro Evolution Soccer, Fight Night, Virtua Tennis 3, Crackdown og Rainbow Six Vegas, er sammen med Saints Row og Forza, mine favoritter. GoW om du foretrekker biceps fremfor sniking og taktikkeri.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har rundt 45 spill i samlingen min, så har nok å velge mellom liksom.

De spillene jeg spiller mest er

- Fight Night Round 3

- Forza 2

- Turtles :)

- Hitman: Blood Money

- Test Drive Unlimited

- Virtua Tennis 3 (Artig å spille med flere)

.. Kommer ikke på flere i farta ...

Har også en del FPS-spill som Quake 4, CoD ++ Disse har jeg såvidt rørt, da jeg mener at fps spill er forbeholdt pc m/mus og tast. - Dette er selvfølgelig i mitt hode :p

Du kan jo også se på Utgivelsesdatoer til X360 på Gamer.no å se hva som kommer i nærmeste fremtid!

edit: leif

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...