Gå til innhold

Overføre saves fra offline til online gamertag?

kokka

Anbefalte innlegg

Harddisken min ble ødelagt etter en tur i bakken så jeg måtte kjøpe ny, og jeg kan ikke koble xboxen til internett så jeg får ikke hentet gamertagen min. Kan jeg overføre de savene jeg lager nå til min live gamertag når jeg får tilgang til internett igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nei, save'ene dine ligger kun på harddisken. Er den ødelagt er det ikke noe å gjøre...

EDIT: jeg misforstod, så bare se bort fra det jeg skrev.

Tror det skal gå. Jeg har ihvertfal selv brukt savegames på tvers av profilene, men det er så lenge siden at jeg ikke husker noen detaljer. Det er ihvertfall mulig å slette en profil, men beholde savegames som er tilknyttet profilen...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

bump.. sliter med samme problem nå.. hjelp før det flyr ting i vegger her :p

hadde en offline profil på låne xbox fra elkjøp.. gikk på recover for å få takk i gamertag'en, men da ble det laget 2 profiler.. en offline potetgull å en online potetgull. Forza 2 saven ligger igjen på offline profilen skulle gjerne hatt den over på online profilen.

link Stemmer dette? :cry:

Endret av potetgull
Lenke til kommentar
Hvilken smak er det på offline potetgull? Any good?  :innocent:

8920150[/snapback]

*ler* den smaker litt gammelt tipper jeg. Siden den ikke er online og får oppdatert seg :p

OT: Jeg lurer på hvorfor det ikke går an å overføre savegamer mellom profiler. Det virker jo rart. Eller kanskje det er jeg som har missforstått litt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...