kokka Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Harddisken min ble ødelagt etter en tur i bakken så jeg måtte kjøpe ny, og jeg kan ikke koble xboxen til internett så jeg får ikke hentet gamertagen min. Kan jeg overføre de savene jeg lager nå til min live gamertag når jeg får tilgang til internett igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Nei, save'ene dine ligger kun på harddisken. Er den ødelagt er det ikke noe å gjøre... EDIT: jeg misforstod, så bare se bort fra det jeg skrev. Tror det skal gå. Jeg har ihvertfal selv brukt savegames på tvers av profilene, men det er så lenge siden at jeg ikke husker noen detaljer. Det er ihvertfall mulig å slette en profil, men beholde savegames som er tilknyttet profilen... Endret 19. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
kokka Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ok, takk for svar. Har ikke lyst til å lage nye saves for 3. gang Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) bump.. sliter med samme problem nå.. hjelp før det flyr ting i vegger her hadde en offline profil på låne xbox fra elkjøp.. gikk på recover for å få takk i gamertag'en, men da ble det laget 2 profiler.. en offline potetgull å en online potetgull. Forza 2 saven ligger igjen på offline profilen skulle gjerne hatt den over på online profilen. link Stemmer dette? Endret 21. juni 2007 av potetgull Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvilken smak er det på offline potetgull? Any good? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvilken smak er det på offline potetgull? Any good? 8920150[/snapback] *ler* den smaker litt gammelt tipper jeg. Siden den ikke er online og får oppdatert seg OT: Jeg lurer på hvorfor det ikke går an å overføre savegamer mellom profiler. Det virker jo rart. Eller kanskje det er jeg som har missforstått litt.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Så vidt jeg har forstått, og som det også står på linken potetgull her viste til, så skal det gå an å øverføre savegames mellom profiler, men det er altså det eneste. Achivements og slikt går ikke an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå