Rinox Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei, igjen! Jeg føler ikke at jeg er helt på linje med alle andre designere her i forumet (for å si det ekstemt mildt). Jeg skjønner rett og slett ikke hvor dere har lært alt dere kan fra... Til nå har jeg bare prøvd meg frem og surret rundt, men har dere noen gode tips for hvordan jeg kan starte og ta meg opp etter hvert for å bli ordentlig god? Målet mitt er å til slutt kunne lage flotte headere, litt naturaktige bilder og ikoner. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Til nå har jeg bare prøvd meg frem og surret rundt Der har du svaret. Jeg synes igrunnen jeg begynner å få ganske bra teken på Photoshop nå. Men det er gått sikkert 3 år. I starten fattet jeg ikke en dritt av det, og gjorde litt i Paint, litt i Gimp og litt i Photoshop. Fikk aldri noen gode resultater. Vil du at det skal gå litt fortere kan du jo prøve tutorials, og huske teknikkene. En god side for slikt er Good Tutorials. Men jeg synes en lærer mest med å leke seg. Har forøvrig nettopp startet med After Effects. Har aldri klødd meg så mye i hodet før. Men nå begynner det å falle på plass, helt av seg selv. Lagte bare et nytt prosjekt og prøvde alle verktøy ut Endret 19. juni 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Takk, jeg skal prøve meg frem så mye jeg kan Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det høres bra ut Du må bare spørre om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 http://movielibrary.lynda.com/html/modListing.asp?pid=228 Seier eg berre... Du finn nok det sikkert andre steder på nett også Og til deg steffenz, så er kanskje dette av interesse: http://movielibrary.lynda.com/html/modListing.asp?pid=4 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå