Gå til innhold

php/ mysql/ html bøker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen bra bøker som dere ambefaler? er ny med php mysql og html, men kan basic tinga, ikke sånne som forklarer grundig hvordan man får opp hello world, noe litt mer komplisert :) bryr meg ikke stort om det er norsk eller engelsk, men helst norsk seff... dere kan oxo poste litt guider, har vært innom mange men finner bare dem for det HELT basic stuff, men pliz, anbefal en/flere bøker som jeg kan sjekke ut... ikke gidd og post offtopic dritt

Endret av Sander92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: "å skrive norsk"

2: "anbefaler"

Men on topic: Nesten alle bøker tar for gitt at du ikke kan noen ting fra før, så det er grusomt kjedelig å lese dem hvis du faktisk kan litt. Så enten får man bare skumlese og hoppe frem og tilbake i omtrent en hvilken som helst bok, eller bestemme seg for noe man vil lage, og google seg fram til problemene man møter underveis.

Er ikke så dumt å lese litt i php-manualen heller, så du vet hvilke muligheter som finnes. Du husker selvfølgelig ikke alt, men kanskje husker du at du har lest om det, og kan da lett finne det igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
2: Jeg anbefale Webprogrammering i PHP som du kan kjøpe i nesten alle bokforhandlere. Jeg kjøpte min hos Notabene Stavanger.

8903115[/snapback]

Av Sven Horgen?

- Hvis, så kan jeg si at jeg anbefaler den også =)

og det -morten sier om at det er kjedelig å lese en bok er kjedelig, er absolutt sant. Og det gjelder langt ifra bare PHP :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...