Rinox Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg ønsker å lære å lage en slik sol som dere ser HER. Altså vil jeg lære å lage en sol med tre lag og legg også merke til at lagene ikke er helt runde. De er mer flate noen steder Vet noen her hvordan noe slikt kan lages så er det fint om dere kan poste et innlegg her Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det kan vere han har laga ei rund markering (med elliptical marquee), og fylt i for å lage den største sola, og so bruk Select --> Modify --> Contract for å gjere markeringa mindre, og so fylle i for neste sol. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ja, det har jeg tenkt på faktisk, men jeg skjønner ikke hvordan det blir flatere noen steder... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det skjer når du tek Select --> Modify --> Contract. Berre prøv. Til høgare verdi du bruker for Contract, til flatare vil den verte trur eg. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Okeydokey! Jeg skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå