Keltern Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei! Tenkte jeg skulle prøve ut gamepad'en som var med i bundle'n da brodern kjøpte nytt skjermkort.. Men, jeg finner ikke noe som helst slags drivere til denne kladden! Spillet jeg prøver å teste det i er LFS, men når jeg prøver å velge høyre stikke som gass/brems, så fungerer det ikke, samt at den andre stikka som er i funksjon bare har on/off og ingen mellomting ved berøring... Noen tips (annet enn å kjøpe annen gamepad )? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 du plugga akkurat inn og prøvde en her..... har du fått det til? allt er dødt her rart det ikke var noen drivere med Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Var med en driver-cd her, men det er bare knapper og venstre joystick'en som fungerer, iaff til en viss grad. Ellers ser det ut som en skikkelig crappy bundle, da det som var bundle'n ikke fungerer! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 hmm, så bare lett på cd platene.. får vel prøve oog installere drivere da Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvis du hadde satt inni cd-platen med drivere hadde du funnet ut at det følger med drivere til gamepad'en. Jeg har et Foxconn 8800gts, som din bror sikkert også har. Jeg installerte CMR 05, puttet i gamepaden, satte i cd-en med drivere, så var det bare å starte spillet. Alt fungerte perfekt. Du kan ikke forvente at alt skal fungere skikkelig uten driverne som medfølger.(evt nyere drivere) Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Vi har installert driverne, men gamepad'en fungerer ikke slik den skal likevel. Hverken i TDU eller LFS. Nå finnes det sikkert flere spill jeg kunne testet med, men synes det er rart det ikke skal fungere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå