Gå til innhold

Oblivion på ps3 er det bra?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe Oblivion til PS3 imorgen, er det bra? Spilte det på pcen min, men det lagga som faen, så var drit kjedelig... Vil ha et spill som varer lenge ;)

tkker for svar! Hvis noen har et bedre forslag, så si ifra, ska sitte på en hytte på en øy som blir kjedelig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noe anderledes i PS3 enn PC da?

F

8899506[/snapback]

Er vel samme versjonen bortsett fra at du kan pælme inn en haug med mods på pc...knights of the nine og noen andre tillegspakker(tror jeg) er inkludert i PS3 versjonen. Selv har jeg det på 360 og er Über godt fornøyd :)

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet dagen det kom ut til PS3 og er veldig fornøyd med spillet. Har ikke hat så mye tid til å spille det pga skole og andre ting men har startet å spille igjen nå. :) Etter det jeg har hørt er det flere hundre quests og annen moro som sikkert gir over 100 timer med underholdning hvis man fullfører alt.

Endret av shaker
Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt er det flere hundre quests og annen moro som sikkert gir over 100 timer med underholdning hvis man fullfører alt.

Velkommen etter.

Har hatt spillet siden launch på PC.

Jeg har rushet gjennom alle Guildsene og Main Questen i vanlig Oblivion og Shivering Isles for og få Achievements på Xbox 360 versjonen.

Rushet + noen få timer gåing = 60 timer spilt.

Og det er mye mer og gjøre enn Guildsene!

Men spillet blir veldig uengasjerende etterhvert.... uten mods that is, men til konsollversjonene er det ikek mods.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...