Ola92 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg vil ha noen spill jeg har på mobilen til PDAen også. Jeg har prøvd noen programmer men ingen har funka. Spillene jeg vil ha på PDAen er MIDP 2.0 spill (3D osv.). Hvis det er noen som finner ut hvordan man kan spille slike spill på PDAen, kan dere være så snill og si meg hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Søk etter spill for OSet ditt. Ikka Jamba eller lignenede. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har gjort det, men utvalget er begrenset. Det er jo derfor jeg vil ha MIDP 2.0 støtte på PDAen. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Ingen som vet? Det går jo ann å spille Java spill på Windows Mobile 5 Telefoner. Jeg har en Windows Mobile 5 PDA. Det burde jo gå ann Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 IBM skal ha et bra Rammeverk for Java på WM5. søk på google. har ikke linken her. dessuten mener jeg..Cre..Cry..skal sjekke når jeg husker d! :-) Ingen som vet?Det går jo ann å spille Java spill på Windows Mobile 5 Telefoner. Jeg har en Windows Mobile 5 PDA. Det burde jo gå ann 8912900[/snapback] Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Utvalget av spill for Windows Mobile er alt annet en begrenset. Men uansett: Jeg tror du kan glemme 3D i Java, det virker som det ikke trives på Windows Mobile. Iallfall i følge Amobil... Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Utvalget av spill for Windows Mobile er alt annet en begrenset. Men uansett: Jeg tror du kan glemme 3D i Java, det virker som det ikke trives på Windows Mobile. Iallfall i følge Amobil... 8946284[/snapback] Jeg vil liksom ha sånne spill som jeg har på 360en. Fifa osv. Det finnes nesten ikke til PDA, men det finnes massevis av sånne til mobil. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nå er jo ikke Fifa på en Java-mobil den samme opplevelsen som på en Playstation, så da burde det vel gå bra om spillet ikke heter "Fifa". Se f.eks. her: http://www.handango.com/SoftwareCatalog.js...r&Ntk=All&Nty=1 Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Nå er jo ikke Fifa på en Java-mobil den samme opplevelsen som på en Playstation, så da burde det vel gå bra om spillet ikke heter "Fifa". Se f.eks. her: http://www.handango.com/SoftwareCatalog.js...r&Ntk=All&Nty=1 8947877[/snapback] Takk for tipset. Vet du om gratis spill sider? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 en har call of duty til wm5, nå er det kommet en multiplayer patch. En kan spille over internett eller lan. Server settes opp på pdaen Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg vil også ha programmer i Java (F. eks Opera 4 Beta) fordi det koster ikke penger, også ser det ut som det går langt fortere enn PDA versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå