Kebab GUD Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Ok Skulle stå superhelter.. Uansett! Tenkte jeg skulle nevne noen serier for dete som ikke er sp keen på å lese om Superhelter En perfekt serie for n00bs til Tegneserier er "Y: The Last Man" Serien handler om Yorick Brown som er den siste levende mannen på planeten. Er en postapokolyptisk serie om en verden styrt av kvinner og en manns ferd fra New York til australia for å være med hans forlovede.. gidder ikke si meg for det gir bort litt mye av handlinga men den er fantastisk Første nummer kan lastes ned gratis fra Vertigo sin side http://www.dccomics.com/graphic_novels/?gn=1736 Kommer med en ny serie i morgen.. ! hva blir det da tro? Endret 19. juni 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Den hørtes faktsik veldig spennende ut, selv om jeg er mest inn for manga.. Men så likte jeg jo Emily the Strange svært godt Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) I tillegg til å gi ti tomler opp for overnevnte serie så vil jeg gjerne anbefale noen til i samme sjanger (tegneserier uten superhelter). DMZ: In the near future, America's worst nightmare has come true. With military adventurism overseas bogging down the Army and National Guard, the U.S. government mistakenly neglects the very real threat of anti-establishment militias scattered across the 50 states. Like a sleeping giant, Middle America rises up and violently pushes its way to the shining seas, coming to a standstill at the line in the sand — Manhattan or, as the world now knows it, the DMZ. Og The Losers Once an elite U.S. Special Forces unit, the Losers served as the covert bloody hand of America until they stumbled across a C.I.A. secret they couldn't ignore. The C.I.A. tried to kill them, but they're about to learn that it takes more than one try to eliminate the Losers. Og til slutt The Exterminators THE EXTERMINATORS: BUG BROTHERS follows the dysfunctional adventures of exterminator Henry James and his freakish supporting cast as they take on the cruel chaos of nature in the dirty corners of Los Angeles — only to stumble upon a secret that could well reverse the positions of exterminator and pest! AKIRA Endret 19. juni 2007 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) ****Borte***** Endret 19. juni 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Kan vel legge til The Boys Det er vel teknisk sett om superhelter, handler om en gruppe fra CIA som jobber med å holde superhelter underkontroll, og drepe de om de krysser grensa.. er mye sex og horer i serien egentlig, bla starter #4 med en gruppe superhelter som går berserk i et hore hus Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 The Boys er dritbra! Anbefaler også The Walking Dead: Som er yndlings tegneserien min av Kirkman gjennom tidene. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) For de som ikke liker superhelter? Det må være Viggo, det... Endret 3. august 2007 av eivind1972 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Synes da slike er ganske branslige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå