P0nduz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 hei som det står i tpoic. kan få en veldig billig nokia n73 som er tele 2 låst og lurer på om denne da fungerer med telenor simkort? takker for all hjelp:) mvh elronx Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Regner med det, andre veien funker ihvertfall helt greit. Har en Telenor låst mobil som jeg kjører Tele2 Champion abb. på. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 okay takker da sjekker jeg det ut:) Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 litt avhengig av type telefonlås, men mener at det vanligvis ikke skal fungere. hvis tele2 lås skulle funket også med telenor ville det vært litt dumt, når de nå flytter over til netcom sitt nett. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Før så gikk det mye på netverks lås, som ville si at så lenge du hadde samme dekning, så kunne du fritt bruke mobilen.. Men i de 3-4 siste årene, så he dem fleste gått mere og mer over til operatør lås, som vil si at en mobil kun fungerer bare til den operatøren som den er låst til.. Så kjøper du en som er låst til Netcom, så fungerer den kun til Netcom som operatør, å itte alle som bruker netcom sitt nett.. Så klart så finnes det tilfeller hvor telefonen er merket låst, men ikke er det pga. tids press, osv, men ellers.. så må du nok bare fint regne med at den bare fungerer til den operatøren som den er låst til.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Okay mente og huske det var sånn før som du sier men lenge siden jeg har kjøpt en telefon som er låst. men da kanskje jeg bare må kjøpe den med abb og få de til å låse den opp for meg da:) og bare ha abb i 12 mnd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå