Gå til innhold

gtx eller gts 640

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får jeg bruk for 8800gtx på min 20 wide dell? eller er gts 640 bra nok?..tenker da på om jeg får utnytta det på min skjerm?

8899188[/snapback]

skjønner hva du spør om, men aner fremdeles ikke hvilken skjerm du har, legg ut link, 20"dell skjerm kan være så mangt

Lenke til kommentar

Dell 20 tommer widescreen.Har oppløsning 1680 x 1050 max trur jeg..

Lurer da på om gtx kortet blir unødvendig eller om jeg får bruk for det..

Om det blir "overkill" så kan jeg vel liksågodt gå for gts?

Tenker da på om man må ha større skjerm for og utnytte kortet?

Lenke til kommentar

Om det blir "overkill" så kan jeg vel liksågodt gå for  gts?

8899321[/snapback]

ok, kan hende det blir litt overkill ja.

Får du har ingen planer om nye skjerm i nær fremtid eller?

Men, får du en 24" widescreen skjerm til jul er det greit og ha et gtx i maskinen da :p

Lenke til kommentar

Om det blir "overkill" så kan jeg vel liksågodt gå for  gts?

8899321[/snapback]

Jeg synes min GTX til tider er svak på denne oppløsningen, og det siste du tenker på er overkill når det ekstremt krevende Crysis blir lansert.
Lenke til kommentar

Med Crysis ser det kanskje ut til at et 8800GTX ikke vil holde til å kjøre det på maks. Dette sier Cevat selv (presidenten i utviklings teamet.) Skal se om jeg kan finne kilden.

Edit: Fant det ikke igjen :mad:, men dere kan tygge litt på dette. Den første linken nevner at en E6600 og 2 gb ram skal holde til ultra high settings. Det virker som at det er skjermkortet alt lander på (kom som et sjokk egentlig :D)http://www.gamesradar.com/gb/pc/game/previ...706121061280027

http://www.crysis-online.com/forum/index.p...pic,4988.0.html

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Det er et kraftig kort, tro meg. Men det skal snart synke i pris (3700) og da vil det nok komme flere tilbud. Crysis er et utrolig krevende spill, så det finnes spill dette kortet drar fint på maks. Skal du vente til et nytt kort kommer ut da? Noe som er ca juletider for nVidia, aner ikke med ATI/AMD

Lenke til kommentar
Med Crysis ser det kanskje ut til at et 8800GTX ikke vil holde til å kjøre det på maks. Dette sier Cevat selv (presidenten i utviklings teamet.) Skal se om jeg kan finne kilden.

Edit: Fant det ikke igjen :mad:, men dere kan tygge litt på dette. Den første linken nevner at en E6600 og 2 gb ram skal holde til ultra high settings. Det virker som at det er skjermkortet alt lander på (kom som et sjokk egentlig :D)http://www.gamesradar.com/gb/pc/game/previ...706121061280027

http://www.crysis-online.com/forum/index.p...pic,4988.0.html

8900113[/snapback]

Crysis ble jo testet med Gtx kortet, så vill tro at gtx kortet vill klare å drive spillet på fult.

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

Far Cry funket jo helt fint på ikke så altfor supre systemer, så håpte på at Crysis følger trenden. Men om jeg ikke kan sette alt på Ultra-kvalitet, så gjør det jo ingenting. Men på et visst akseptabelt nivå må man kunne lande, jeg betalte ikke i dyre dommer for et grafikkort for å se på slideshow eller spille med grøtete grafikk.

Lenke til kommentar
Tja, var opptimistisk en stund jeg også, men når Cevat sier at det ikke går så er det bare å høre på det.

8902353[/snapback]

Jeg er enda optimistisk jeg, har lest at det skal gå fint på full grafikk. Men det viser seg at en del informasjonen som blir gitt ut er forskjellig. Viss ikke det fuingere på full grafikk er det bare til å skaffe seg et nytt skjermkort.

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

I følge artikkelen jeg linket til vil det ta ca 1,5 år med utvikling av skjermkort før alt kan bli kjørt på maksimum. Så det er ikke å "bare" kjøpe seg et nytt kort, men når det er sagt så får vi vente å se. Er jo mulig at informasjonen er feil. Som du sa Smirnoff et 8800GTX holder nok lenge til god grafikk med god fps.

Lenke til kommentar
I følge artikkelen jeg linket til vil det ta ca 1,5 år med utvikling av skjermkort før alt kan bli kjørt på maksimum. Så det er ikke å "bare" kjøpe seg et nytt kort, men når det er sagt så får vi vente å se. Er jo mulig at informasjonen er feil. Som du sa Smirnoff et 8800GTX holder nok lenge til god grafikk med god fps.

8904748[/snapback]

Syntes det virker usannsyndelig at det vil ta 1,5 år med utvikling for å kjøre Crysis på fullt, skulle gjerne lest den artikkelen...

Lenke til kommentar

8904748[/snapback]

Syntes det virker usannsyndelig at det vil ta 1,5 år med utvikling for å kjøre Crysis på fullt, skulle gjerne lest den artikkelen...

8904974[/snapback]

Se lenger opp da vel. Har linket til den før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Sitter her med en 22" Samsung og et XFX 8800GTS 640MB. Kjører alt på høyeste oppløsning og alt er plettfritt. Tror egentlig ikke du trenger GTX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...