Space_Shoot Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heisann folkens Har et snodig spm som handler om CS som jeg har undret meg over, men ikke har klart å finne ut av. Hvor skal jeg sikte på en person som springer sidelengs når jeg spiller over internett. Foran, bak eller midt på? Har ca 70ms i lag Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vel.. jeg ville antageligvis ha siktet litt forbi ham, til den siden han sprang, eller satsa på et Headshot mens jeg storma ham med 'gunz blazing' Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 I milten lærte vi i 'Dreping grunnkurs' at du skal skyte litt fremfor retningsvektoren til personen, og at avstanden mellom deg og målet bestemmer hvor mye du skal 'lede' siktet i forhold til målet. Jeg gjør det samme i spill. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 sikter midt på skjermen og holder inne til det ikke er flere kuler igjen så teller du killsene. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 sikter midt på skjermen og holder inne til det ikke er flere kuler igjen så teller du killsene. God Taktikk (Bruker den selv) Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 faen, nå fikk jeg lyst til å spille cs! svin! jeg skal på skolen i morgen! Frels meg! :o Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dette avhenger litt av om du bruker interp 0.05 eller 0.1. Bruker du 0.05, kan du faktisk sikte litt bak/midt på personen, men som det er sagt tidligere her, lønner det seg å sikte litt foran. Dette avhenger også selvsagt av hvilket våpen du har for hånden. Prøv deg litt frem er mitt råd. :wink: Lenke til kommentar
pZite Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hva gjør egentlig den interp-kommandoen? Tør du si det nå, eller later du som at du ikke vet nå også, Jens? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 interp er feigt og blir låst i 1.6 med 0.05 kan du skyte folk som holder på å løpe bak en kasse i hodet og d er lettere å bruke awm med 0.05 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bare pingler som bruker ex_interp 0.05 8) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hva er interp? Interpolering? Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 interp er feigt og blir låst i 1.6 Det er feil, interp vil ikke bli låst til 0.1 i 1.6. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 sjekk her for ex_interp 0.05.. (jeg syns det er for pyser da. hehe) http://users.pandora.be/accinc/sogamed/interp.htm Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Interpolasjon, altså. Takker. Lenke til kommentar
AkaLarSeN Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skjyt han i hode da vell Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Sikt på ræva.. funker alltid Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 ex_interp 0.05 er tull og tøys! lamt og bruke det... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Bruk PARA, spray i beina, og få headshot! Beste taktikken! Vil anta at det vil være en fordel å være litt foran han dersom han springer, men så er det den der rekylen og da! hehe.. Ikke lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå