eigan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Heisann! Da var det min tur for å legge ut et webdesign. Det er en blogg denne gangen også ^^ Ny versjon! (FAQ) Hvorfor EinarGangsø? >Det er fordi domenet er einarg.com Stort mellomrom nederst >Ikke meningen, skal ikke være slik. Endret 20. juni 2007 av Einar Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg liker godt det gardin-look-alike som er under menyen og de 2 boksene som henger ned der. Fin fargekombinasjon. Resten av designet, spesielt header er for anonym og jeg syntes innleggene i bloggen har for mye luft. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg liker: Den rullegardin tingen Jeg liker ikke: Mellomrommet mellom meny items Font i header Fargene på font i header Den grønne boksen i toppen Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Utrolig bra Sparks: Hva mener du med at headeren er anonym? Navnet mitt står jo der. Er jo tusen sider hvor det kun er navn i header. Har satt "Les resten av" og "Innleget ble postet" litt lenger opp MrNeeon: Kunne du utdypet deg bedre? Hva er galt med X, hvorfor osv. Har satt meny tettere Endret til rød farge (så er det komplementær kontrast ) Endret 20. juni 2007 av Einar Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Font, passer ikke helt til siden, prøv en form for serif.. Grønnfargen virker så skitten.. lek litt med den, kanskje litt lysere prøv 30% Cyan og 75% Yellow Gi skriften i fanene dine litt mer rom å utfolde seg på, padding 6? Hva med å legge "Min blogg" som undertekst av "Einar Gangsø" Håper dette hjelper, husk at dette er bare mine meninger.. Du har et godt utgangspunkt, men det er enda en vei igjen å gå Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Hei Har ikke fått noe mye idag, men rekker skrive noe nå. Jeg skal teste ut litt MrNeeon! Takk --- Har en ide om at jeg kanskje skal legge den grønne boksen under gardinen, så bruke noe ajax for at den kan vippe ned hvis det er ønskelig, enig? --- Kommer også med forslag til de andre undersidene, snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå