Sportive. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Tatt med relativ lang lukkertid for å skape litt fart i bildet..... Noen med erfaring i rådyr foto ? De er ganske sky av seg og ikke lett å komme innpå...... Hva synes du ? Endret 19. juni 2007 av Sportive. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bildet var kanskje litt mørkt, men syntes det var et stilig utgangspunkt for litt redigering Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Dette var ett kult bilde. Ikke ofte man ser slike bilder av rådyr her. (edit: mener vel egentlig at jeg aldri har sett noe tilsvarende..) Endret 19. juni 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Tøft bilde, men synd at rompa på rådyret kom litt ut av fokus... Hadde stadig vekk rådyr i hagen der jeg bodde før. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er bildet behandlet på noen som helst måte? Lenke til kommentar
-mono- Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Knallbra bilde, synes jeg! Likte det at ikke hele kroppen ble like skarp - for meg forsterker det bare følelsen av farta i situasjonen! =) Skulle vært med i konkurransen, dette - tema er jo Action. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Likte den fartsfølelsen man fikk, men syns bildet lider av lite dybde. Hvis man bare åpner levels-funksjonen i PS kan nok man se at det kan forbedres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå