denethon Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har endelig klart å skaffe adobe after effects, og lurer på om noen veit om en internettadresse der jeg finner en god beginners guide for dette programmet? Kan jeg importere et prosjekt fra Adobe Premiere, og jobbe med dette prosjektet med samme type timeline i adobe after effects? Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du kan importere filer og lignede fra premiere, men jeg anbefaler at du lager effektene dine ferdig i after effect, og lager en videofil ut av det. Du finner mye after effects tutorials på www.creativecow.net. Og her er det nok til at du kan komme igang. Bare følg instruksjonene. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg vil ikke si at det finnes en beginner guide til After Effects. Men som Kenneth sier så er creativecow veldig bra. Det er bare kreativiteten som stopper deg i after effects. Jeg blir å lage noe turtorials og legge de opp på sida mi senere. Grunnen til at jeg ikke har gjort det til nå, er at jeg ikke ha gidda å laga et design. Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Svært så aktiv du er da Sjefskoko. Etter du fikk linken til Creativecow.net så har du jo blomstret i spørsmål ang. after effect. Det er bra. Stå på. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jo, takk for linken Kenneth. Har bare merket gleden å bruke After Effects. Er faktisk ikke så vanskelig. Men det er jo noen grunnlegende ting som må læres som i alle andre programm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå