EinarEriksen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Google er ikke noe bra valg om du skal søke etter noe på mobilen. Så hvilken søkemotor bør du egentlig bruke? Les mer Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Muligens noe barnslig av meg, men var noe i det screenshotet fra Kvair som fikk meg til å knekke sammen av latter. :!: Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg trodde at vanlige nettsider du navigerte til via wap.google.com ble skalert ned og tilpasset mobiltelefoner, litt slik som opera mini gjør? Burde ikke da dette vært tatt med i testen? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tja, jeg pleier ihvertfall å bruke sesam når det gjelder søk på mobilen. Og jeg må si meg eng i det dere sier om sesam i testen. Veldig bra søkemotor til wap. Cryovat: Det var jo litt morsomt det bilde fra kvasir. Kanskje det hadde vært lurt å kuttet bildet litt lenger oppe... Lenke til kommentar
benlen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Litt offtopic: Vil bare legge til at jeg synes wap siden gulesider har lansert nå er ganske bra! Og endelig gratis! Lenke til kommentar
Romy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tull... Google er best, jeg søkte selv og fikk 1 resultat på Sesam men på Google MYE mer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Off-topic: Hvem er best på mobilsøk? ''Søkemotor'' er ikke en person. Enkelt og greit, Google. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Off-topic: Hvem er best på mobilsøk? ''Søkemotor'' er ikke en person. Enkelt og greit, Google. 8915412[/snapback] off-topic: Nei, søkemotorer er ikke personer, men google er et firmanavn. Det heter: "Hvem er best; Netcom eller Telenor? " og ikke "Hvilken er best; Netcom eller Telenor? " Riktignok kunne man skrivd: "Hvilken er best; Netcoms eller Telenors søkemotor?" Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Uten å påstå at det er feil, vil jeg gjerne ha noen uttalelser om bruken av begrepet WAP i denne artikkelen. Er dette egentlig korrekt? Er det denne protokollen som benyttes fortsatt eller er den utdatert? At det ikke er WML som benyttes (de fleste steder ) kan vi vel i hvert fall være enige om Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hva er wap adressen til gulesider ? Har noen tips om norske wap sider man kan sende SMS fra. Lignende det Telenor, gulesider m.m. har på vanlig nett. Har Telenor. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hva er wap adressen til gulesider ? Har noen tips om norske wap sider man kan sende SMS fra. Lignende det Telenor, gulesider m.m. har på vanlig nett. Har Telenor. 8939355[/snapback] Hvis du registrerer deg hos biip.no kan du benytte wap.biip.no til å sende ubegrenset med gratis sms. Fungerer fint med adressebok m.m. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis du registrerer deg hos biip.no kan du benytte wap.biip.no til å sende ubegrenset med gratis sms. Fungerer fint med adressebok m.m. 8939588[/snapback] Takk, skal sjekke dette. Vil helst ikke registrere meg på steder som krever at man godtar masse SMS reklame. Dette er vel med reklame i SMS til mottaker? Jeg kan godt betale for SMS, så det må ikke være gratissteder. Man kan ikke sende via Telenor på wap, slik som på nett? Har tenkt å sende noen SMS fra Sverige og da blir 4 kr pr SMS brått mye penger. Litt ute av temaet i tråden..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg