Henry9 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hydrophobia: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Motorens spesialfelt er simulasjon av væsker, og dette skal sikre at vannet i Hydrophobia oppfører seg akkurat som ekte vann. Det vil bevege seg dynamisk, gjøre ting våte og reagere med spillets omgivelser på en autentisk måte. Ved å åpne dører og knuse vinduer kan du få vannet til å strømme gjennom dem, for på den måten å skape trøbbel for fiendene. Men vær oppmerksom på at du selv kan bli tatt av strømmen, eller oversvømt av bølger. I Hydrophobia er vannet ofte både din viktigste allierte og verste fiende samtidig. Noe Extra: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Smarte fienderEt annet element Blade Interactive er stolte av er den kunstige intelligensen. Denne bygger på et system de kaller Infinite Worlds, som sørger for at de datastyrte figurene får svært mye informasjon om omgivelsene sine, som de så kan gjøre nytte av slik at de kan oppføre seg på en realistisk måte. Datastyrte figurer husker for eksempel hvilke dører de har åpnet, hvilke som er låste, hvilke områder vannet har oversvømt og mye mer. Denne informasjonen kan de dele med andre, og resultatet er, i følge Blade Interactive, at de konstant vil endre oppførselen sin basert på dynamiske endringer i miljøet. Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er Båten der alt skjer! Egentlig en båt der de rikeste av de rike kjører. Dumt du må være en Jente da :!: Hadde vært kulere med en kul gutt amazing!! Denne teknoligen med 3D vann greiene burde flere spill ha Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det her burde vel bli laget på "felles" forumet? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det her burde vel bli laget på "felles" forumet? 8898930[/snapback] Ja, tenkte akkurar på det ! Noen som gidder å flytte det ?? PS: Spillet kommer til PS3, Xbox 360 og PC Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har rapportert tråden så kommer det vel noen og flytter den snart. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg trur egentlig ikke selve spillet blir suuper kult, Men den nye teknologien som Blade Interactive har laget, som det 3D vannet og Infinite Worlds Som flere spill bør bruke i fremtiden Men tenker at spillet kommer i spill samlingen min når den tid kommer Endret 19. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 For en kul teknologi O.o Kommer denne teknologien bare på konsoller eller? Altså ikke pc? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Spillet kommer jo te PC også... Så trur Teknologien kommer te PC også, men grafikken blir ikke så bra ;p Lenke til kommentar
freke Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dumt du må være en Jente da :!: Hadde vært kulere med en kul gutt 8898880[/snapback] Wet t-shirt på gutt, eller wet t-shirt på jente? Synes det er en grei avgjørelse å plassere en fraülein der jeg, sånn i bunn og grunn. Lenke til kommentar
albions Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Høh.. når kommer dette spillet. Aldrig hørt om det Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dette ser veldig bra ut på screenshots. Håper å se en video demonstrasjon av den motoren snart. For det der ser veldig bra ut. Personlig liker jeg veldig godt bra gjort vann i spill. Dette tror jeg tar kaka der Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 På tide med et skikkelig båtspill nå. Tenker da på alt fra offshore 1 til øl tur i sjekta i dønningene. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Høh.. når kommer dette spillet. Aldrig hørt om det 8899201[/snapback] Sjanger: Action , eventyr Slippdato: Ikke fastsatt Utvikler: Blade InteractiveUtgiver Ikke lenge siden (9mai) Artikel om spillet "Har du Vannskrekk?" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://gamer.no/nyhet/pc/har_du_vannskrekk/39203 Endret 19. juni 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Med tanke på hva spillet heter, så burde vel Dumdum Boys lage musikken til spillet (For de som ikke tok min dårlige spøk: Hydrophobia betyr vannskrekk, og den opprinnelige inkarnasjonen av Dumdum Boys het Wannskrækk ) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Med tanke på hva spillet heter, så burde vel Dumdum Boys lage musikken til spillet (For de som ikke tok min dårlige spøk: Hydrophobia betyr vannskrekk, og den opprinnelige inkarnasjonen av Dumdum Boys het Wannskrækk ) 8900697[/snapback] Den var Morsom du, Trur spillet blir litt "splinter Cell" ,, Sett på noen bilder at hu dama klatrer opp flere steder.. Men bare med tanken på Klatre muligheten da ;P Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Techdemo forkledd som spill? Enig i at videoene ser veldig pene ut på bildene. Igjen får en bare håpe at de husker at det skal være et spill under alle de pene effektene... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Techdemo forkledd som spill? 8900887[/snapback] Far cry anyone?? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 hmm for mørke screenshots etter min smak. spillet ser dog interesant ut. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kommer det til både 360 og PS3? Ser digg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå