Nyttnavn2013 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Ok, dette er da jeg lurer på.. Jeg orker ikke å fixe på mitt kontorkabinett, det er stygt, tungt og ikke serlig bra, men så ser jeg på dette er no å satse på, jeg har allerede strømforsyning så det er ikke noe problem, vist du har dårlige erfaringer\gode, si ifra å gi meg en anbefaling av et annet -Wart1n- Endret 19. juni 2007 av Wart1n Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ok, dette er da jeg lurer på.. Jeg orker ikke å fixe på mitt kontorkabinett, det er stygt, tungt og ikke serlig bra, men så ser jeg på dette er no å satse på, jeg har allerede strømforsyning så det er ikke noe problem, vist du har dårlige erfaringer\gode, si ifra å gi meg en anbefaling av et annet -Wart1n- 8898816[/snapback] Ja, det har fått masse skryt! Har det ikke selv, men alle sier det er bra, god kjøling osv. tror du kan saste på dette Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hva med dette : https://prisguiden.no/product.php?productId=59781 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm, det frister med lian li, men du må litt opp i pris før de blir kule, skal ikke ha neon lys å sant, bare kult design Må vel modde vist det blir lian li Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har selv Cooler Master Ammo 533, og det duger ass (Les min "anmeldelse" på komplett (første anmeldelsen for kabinettet) Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ja blir vel det da siden det er billigt, gode annmeldelser + jeg har allerede PSU Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 skal skaffe meg dette jeg og blir når jeg får lønn og får betalt ned de 3 tårna med snus : / Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Bra kabinett det, men ville nok ha spyttet i 100-300 kr for et lian li, men for all del, ikke noe dårlig kbainett dun du har linket til.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44198 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det lian li'et der ser så dønn kjedeli ut, men litt lyst på Modde det da Lenke til kommentar
tevil Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Sleng med en vifte til "exhaust" i bakkant så er det et helt kurant kabinett. OT:Syns jo det virker tåpelig å linke til Lian Li pc7 når trådstarter ønsker et såpass forskjellig utseende som det kabinettet han linker til. Selv om jeg ville valgt et annet kabinett betyr det ikke at smaken hans er feil. Zalman 120mm. Passe vifte til det kabinettet. Med en regulator så du kan stille den til å gå på ca 1200rpm slik som den i fronten av kabinettet gjør. Ikke noe vits å invistere i en SilenX-vifte til flerfoldige hundrelapper når det uansett blir lyd fra Coolermaster-viften i fronten. Endret 26. juni 2007 av tevil Lenke til kommentar
Othmaar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Sleng med en vifte til "exhaust" i bakkant så er det et helt kurant kabinett. OT:Syns jo det virker tåpelig å linke til Lian Li pc7 når trådstarter ønsker et såpass forskjellig utseende som det kabinettet han linker til. Selv om jeg ville valgt et annet kabinett betyr det ikke at smaken hans er feil. Zalman 120mm. Passe vifte til det kabinettet. Med en regulator så du kan stille den til å gå på ca 1200rpm slik som den i fronten av kabinettet gjør. Ikke noe vits å invistere i en SilenX-vifte til flerfoldige hundrelapper når det uansett blir lyd fra Coolermaster-viften i fronten. 8946468[/snapback] Coolermaster viftene støyer endel så vær forberedt på å bytte de ut. Personlig sverger jeg til Noctua. Finner ikke noe bilde av brønnene, men om de har samme design som stackern så duger de til montering. Du slipper å holde drevene oppe. Jeg anbefaler å bruke et par skruer alikevel. Det er på millimetern at harddisk braketten og DVD skrivern min ligger på. Harddisk brakketten skled ut en gang fordi den ble tung (4 harddisker). Dersom støvfilterne er av samme type som mine må de teipes fast. Viftene trekker de nemlig løs etter en stund. Har ikke sett på 533 utenom bildene på siden, men jeg ble så glad i min stacker at jeg kjøpte en til. Det hinter jo litt om Coolermaster kvalitet. EDIT: Liten gramatisk korreksjon Endret 26. juni 2007 av Othmaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå