PalWare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 GeOW er selvfølgelig knallbra, men jeg suger i multiplayer så jeg har egentlig hatt vel så mye glede av Call of Duty. Har rundet Call of Duty 2 og 3. Jeg likte 2 ern best. Jeg tror det er fordi den konsentrerer seg om FPS hele tiden. I 3 eren så har de lagt til mer kjøring og andre interaktiviteter og det forstyrerer litt den følelsen du får. Det som er så glimrende med Call of Duty er den intense følelsen du får av å være i krigen. Nå spiller riktignok jeg på stort lerret med stoor lyd, men når det skytes rundt ørene og du får øresus av en kanon samtidig som kontrolleren rister som ett helvete så blir man helt med. I tillegg så synes jeg konseptet at de andre spillerene spiller i sammen med deg og rykker fremover er genial. GeOW: Her ble jeg utrolig positivt overrasket over samarbeidsmodusen. Synd at ikke flere spill har mulighet for det. Utrolig kjekt når man ikke er alt for god, men likevel kan føle seg nyttig i progresjonen fremmover. Alle bør kjøpe begge spillene, Call of Duty 2 er til 199,- på playx.no i hvertfall Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 litt oftopic: Cry: hvor fikk du tak i de spillene til 100? 8900053[/snapback] Prey er ihvertfall på tilbud til 99kr denne uken på Elkjøp. Går ut ifra Dead Rising også var det.. 8900071[/snapback] Dead Rising koster 299. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Call of Duty 3, utvilsomt ! Har både COD3 og GOW, men har aldri blitt dratt inn i GOW på samme måte som COD. Dette skyldes nok mye mine sjanger-preferanser. I COD får man følelsen av å være en del av en større handling rundt seg. Atmosfæren er intens, omtrent som å lure seg inn i Saving Private Ryan og delta selv. Skriptingen kommer tilsyne ved repetisjoner, men er allikevel ikke plagsom. GOW blir for mye standard FPS for meg, hvor raske responser, teknikk og bevegeleser blir avgjørende. Ble aldri betatt av atmosfæren, og sliter litt med å leve meg inn i en verden med mye monstre og futuristiske elementer. Liker også bedre combat i åpne landskap uten for mye løping rundt i klaustrofobiske kulisser. Det blir fort slitsomt når man spiller på stort lerret. Kjøpte den desverre på hypen og ble skuffet. Teknisk er den imponernde med flott grafikk og detaljer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Gears of War! Endret 20. juni 2007 av vanquish Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Prey til 99kr fremfor begge. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 gears of war soleklart Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Kjøp deg begge du. Men kjøp helst COD2, istedenfor COD3..synes personlig at nr 2 er bedre. GeoW likte jeg ikke i det hele tatt, men lekker grafikk da... Edit: Anbefaler også Prey til 99kr. Kjøpte det selv sist fredag, vel verdt 99kr. Selv om jeg har det til PC. Endret 25. juni 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Jeg og vennene mine som kommer for å spille split-screen hver uke foretrekker klart CoD2 (IMO den beste FPSen til X360). CoD2 har dog ikke co-op, så man trenger minst tre stykker for å spille multiplayer. GoW har derimot bare støtte for 2 spillere samtidig, men co-op. For å samle de gode sidene med CoD2: - Relativt enkle achievments (kun SP achievements) - Veldig robust SP campaign - Enormt presis sikting - God multiplayer online, og offline (favoritten blant split-screen gjengen). - BILLIG! Endret 25. juni 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 jeg ville gått for gears of war et heftig action spill Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) jeg ville gått for CoD 2. jeg har spilt gjennom Gears of War to ganger, så solgte jeg det tilbake til butikken, synes det ble kjedelig. CoD 2 er veldig gøy både SP og MP Endret 26. juni 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 For de som lurer endte jeg opp med Gears og mekka det på alle nivåene gjennom sommern Utrolig greit spill, digger multiplayern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå