Svennien Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. Skal snart oppgradere dataen med kabinett, hovedkort, prosessor og ram... dette skal jeg bruker 4 til 5 tusen på. bruker pcen til bl. a. gamingl. Har oppfattet det sånt at det jeg burde prioritere mest og gi mest for er prossesor, mens det billigste i "gjengen" burde vær kabinnet? enig? uenig? Hovedkortet skall ha mins 2 pci og støtte for crossfire Kabinettet skal være stort og ha god luftgjennomstrøming og tilkoblinger i front. Ram burde være minst PC-5300, men helst høyere. Prossesor skal helst dra spill ganske bra. Noen forslag til noen/alle delene?? Takk for hjelpen __ Svenni :!: Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Har laget ett oppsett Hvordan ser dette ut?? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Her er lenken til vogna: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=48377 PS: Du må godta at andre skal kunne sjå på han! Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ja, da var det ordna... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ser flott ut det, men om eg fyrst skulle kjøpe meg eit nytt kabinett, så ville eg valgt det svarte Lian Li kabinettet, hugser ikkje modellen, ligg på rundt 900kr. Skal du ha PSU? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Ser flott ut det, men om eg fyrst skulle kjøpe meg eit nytt kabinett, så ville eg valgt det svarte Lian Li kabinettet, hugser ikkje modellen, ligg på rundt 900kr. Skal du ha PSU? 8899522[/snapback] oppgrederte dataen med lydkort, psu, og skjermkort for noen dager si... det holder vell med enn Chieftec 450W? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jo, eg skulle tru at det var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå