xlZikZak Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg vurderer kjøp av M86 til høsten, og kommer til å bruke den en del til spill gjennom xbox 360. jeg tenkte å kjøpe 360 elite, men det ser ut som det er god stund før den kommer på markedet her i europa. så hvis jeg går for den vanlige 360, uten hdmi kabel, hva går jeg da glipp av? kan jeg kjøre 1080p gjennom vga kabelen eller må jeg ha en hdmi (altså elite versjon) for at dette skal gå, og isåfall hvordan er forskjellen? bør jeg vente på elite og betale de ekstra pengene, eller er ikke forskjellen så stor mellom hdmi og dagens løsning i 360 premium? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det skal ikke være noe problem. Fordelen med Elite er større disk, hdmi, og fargen. Bildet blir kanskje (?) noe bedre og så slipper du med en stk kabel hvis du skal ha lyden ut fra tvn din. Noen som har hørt noe mer om når Elite kommer? Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg vurderer kjøp av M86 til høsten, og kommer til å bruke den en del til spill gjennom xbox 360. jeg tenkte å kjøpe 360 elite, men det ser ut som det er god stund før den kommer på markedet her i europa. så hvis jeg går for den vanlige 360, uten hdmi kabel, hva går jeg da glipp av? kan jeg kjøre 1080p gjennom vga kabelen eller må jeg ha en hdmi (altså elite versjon) for at dette skal gå, og isåfall hvordan er forskjellen? bør jeg vente på elite og betale de ekstra pengene, eller er ikke forskjellen så stor mellom hdmi og dagens løsning i 360 premium? 8898709[/snapback] Du får 1080p gjennom komponent på spilling siden M86støtter dette. Det er kun hvis du tenker på å se HD DVD gjennom det eksterne drevet at du trenger å bruke VGA. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får 1080p gjennom komponent på spilling siden M86støtter dette. Det er kun hvis du tenker på å se HD DVD gjennom det eksterne drevet at du trenger å bruke VGA. 8967990[/snapback] Så man kan ikke bruke komponent om man skal se hd-dvd på x360? Eller det 1080p man ikke får gjennom komponent ved hd dvd? Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får 1080p gjennom komponent på spilling siden M86støtter dette. Det er kun hvis du tenker på å se HD DVD gjennom det eksterne drevet at du trenger å bruke VGA. 8967990[/snapback] Så man kan ikke bruke komponent om man skal se hd-dvd på x360? Eller det 1080p man ikke får gjennom komponent ved hd dvd? 8968896[/snapback] Du får ikke 1080p gjennom komponent ved HD DVD. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan noen forklare meg den REELLE forskjellen på Xbox 360 og Elite. Da driter jeg i kabler osv. Dersom jeg har en FUll HD tv vil jeg merke forskjell om jeg har Xbox 360 / Elite? Er det ikke HDmi utgang på vanlig Xbox? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er ikke HDMI utgang på vanlig Xbox nei. Fordelen der er vel at du evt. kan få 1080P via HDMI også på HD DVD spilleren? (bør iallefall kunne det!) og at du evt. klarer deg med bare en kabel til TV/Reciever istedet for mange for bilde også lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå