Newman Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er det noen som vet om et e-mail program som kan hente mail fra både yahoo og hotmail samtidig? Er så lei av å sjekke begge sidene, og det hadde vært fint om alt kunne gjøres i ett og samme program! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hotmail har ikke den funskjonen at du kan laste dem ned med outlook eller lignende programmer lengere.. Yahoo hvet jeg ikke noe om, siden jeg aldri har brukt den før.. Sempron Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hotmail har ikke den funskjonen at du kan laste dem ned med outlook eller lignende programmer lengere.. Yahoo hvet jeg ikke noe om, siden jeg aldri har brukt den før.. Sempron 8898694[/snapback] skaff deg gmail Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 du kan laste ned begge med Thunderbird og add-onen WebMail. lykke til. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det programmet var helt konge! Alt funker som det skal Takker! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Opera har innebygd epostklient som stotter POP3, og alt det der. Sporsmalet er vel om du far lov a laste ned mail fra hotmail kontoen hvis du ikke har Hotmail pluss. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Har vanlig hotmail, men det funka med Thunderbird i allefall. Fått lasta ned alle mailene fra både yahoo og hotmail, til og med de jeg sletta for noen dager siden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det programmet var helt konge! Alt funker som det skal Takker! 8898985[/snapback] fint! hvis du liker thunderbird så liker du sikkert firefox også. ikke sant Ståle? (ikke ment å starte en firefox vs. opera fight, bare litt erting, opera og firefox gjør sannsynligvis en like god jobb på forskjellig måter.) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvis du liker lange loade tider, og det a starte 2 programmer istedenfor 1, sa vaersagod bruk Fx. nei, skal slutte na jeg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) skal slutte jeg også, trådstarter er fornøyd og har fått svar på spørsmålet, dermed melder jeg meg ut av diskusjonen. Endret 19. juni 2007 av hernil Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hotmail har ikke den funskjonen at du kan laste dem ned med outlook eller lignende programmer lengere.. Yahoo hvet jeg ikke noe om, siden jeg aldri har brukt den før.. dette stemmer ikke helt. denne funksjonen har blitt en betal-tjeneste. så hvis du betaler surt oppsparte penger går det fint. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eller hvis man har en veldig gammel hotmail konto. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hotmail har ikke den funskjonen at du kan laste dem ned med outlook eller lignende programmer lengere.. Yahoo hvet jeg ikke noe om, siden jeg aldri har brukt den før.. dette stemmer ikke helt. denne funksjonen har blitt en betal-tjeneste. så hvis du betaler surt oppsparte penger går det fint. 8902007[/snapback] ahh, skjønner Har ikke brukt hotmail på leeenge, så jeg var ikke helt oppdatert. Sempron. Endret 20. juni 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eller hvis man har en veldig gammel hotmail konto. 8902564[/snapback] Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Eller hvis man har en veldig gammel hotmail konto. 8902564[/snapback] Jeg kan bekrefte den påstanden der.Jeg har hatt hotmailkontoen min i sikkert 7 år, og bruker den daglig til å motta spam og annet tull i Thunderbird (gjennom Webmail-extensionen). Har ikke betalt en krone for det. Endret 20. juni 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå