Liquidkey Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har kjøpt noen pilotbriller gjennom den siste tiden, mye fordi de fort blir "ødelagte" ved at glasset fort blir ripet opp, stengene blir bøyde(Tenker nå på gate-salg brillene) Vet noen hvor man får kjøpt pilot med litt kvalitet? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ray-Ban sine pilotbriller er av god kvalitet. Disse finner du hos de fleste optikerforretninger. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg kjøpte noen briller hos interoptikk, var Boss-briller... Har ikke fått en eneste ripe enda, er fornøyde med dem... de er gode og ha på seg, jeg er kjempe fornøyd med dem Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jupp Ray Ban er kvalitet og status. Er vel å rekne som orginalen? Dog koster det.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg er ikke interresert i å legge i tusenvis av kroner. Er det noen rimelige alternativer? Endret 19. juni 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 er det ikke slik at man betaler for det man får da? kjøper man briller til 50kr, så får man en dårlig og billig brille... jeg betalte 2 høvdinger for mine pilot-briller Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 BluBlocker-briller hos Norsk Aero AS - greie priser og solide, gode briller som holder det de lover. Kjøpte et par for sikkert 8 år siden, og de er like fine den dag i dag. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har kjøpt noen pilotbriller gjennom den siste tiden, mye fordi de fort blir "ødelagte" ved at glasset fort blir ripet opp, stengene blir bøyde(Tenker nå på gate-salg brillene) Vet noen hvor man får kjøpt pilot med litt kvalitet? 8898569[/snapback] Prøvd en brillebutikk? Bare et forslag Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne tråden er feilpostet. Flyttes til kategorien for Klær og moter. Snorre Lenke til kommentar
Chao Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kjøp ti briller til femti spenn (500,-) Så bare bytter du etterhvert... XD Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 BluBlocker-briller hos Norsk Aero AS - greie priser og solide, gode briller som holder det de lover. Kjøpte et par for sikkert 8 år siden, og de er like fine den dag i dag. 8898857[/snapback] Er det de der alt blir gult når du ser igjennom dem? =P Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er kanskje litt enkelt sagt, men ja, fargene blir ganske annerledes, særlig de med mye blått i seg. Greia er at det funker; man ser faktisk klarere. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har egentlig aldri orket og kjøpe ordentlige kvalitetsbriller grunnet at forskjellige briller går av og på moten så utrolig fort. Egentlig bryr jeg meg ikke veldig om hva som er "in", men det blir litt rart og traske rundt i brilletypen alle gikk med i fjor. Selv er jeg ikke helt fan av å gjøre det alle gjør heller , men hvis du selv mener du kler pilotbriller godt, synes jeg du skal slå til med høvdingen (Noe jeg også har vurdert). Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er kanskje litt enkelt sagt, men ja, fargene blir ganske annerledes, særlig de med mye blått i seg. Greia er at det funker; man ser faktisk klarere. 8961062[/snapback] Kontrast er ordet Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvis du bor i oslo så kan du dra til backstreet på jernbanetorget. De selger all mulig skit inkludert pilot briller, de koster 100 spenn og er av bedre kvalitet enn gatesalgene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Solbriller et til å sitte seg på, så da hjelper det ikke om de koster 2k hos optikeren eller 70 spenn på H&M Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Solbriller et til å sitte seg på, så da hjelper det ikke om de koster 2k hos optikeren eller 70 spenn på H&M 8979373[/snapback] 79,90 på HM Gjør susen som bare det Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg hadde aldri turt å kjøpe solbriller til 1500 kr. Har mista så mange solbriller gjennom tidene. Kjøper vel i snitt to par hver sommer Lenge leve solbrille-gatesalg på Karl Johan. 50-100 kr. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Polaroid-pilotbriller koster 250 kroner og er av helt OK kvalitet. Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Kjøpte meg disse Oakly brillene på brilleland til 2000 kr i går Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor litt dyr, polarized og god kvalitet... Fornøyd til nå. Har fått positive tilbakemeldinger på de. Tar meg godt ut i dem Endret 6. juli 2007 av Usagi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå