Isbilen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Noen som har erfaring med fikling på BKK-ruteren? Vurderer å bestille et ADSL-abo hos BKK, men på hjemmesidene deres står det at de har "sperret" (les: antageligvis "ikke oppgitt brukernavn og passord") den leverte ruteren for fiksing på porter, og at man må skaffe sin egen ruter hvis man har lyst til å drive med denslags. Dette høres litt stusselig ut, men jeg mener å huske at jeg fant admin-l/p til NGT-utstyret mitt ganske enkelt på nett, og kom meg rundt deres brukerfiendtligheter ganske greit. Er det samme mulig hos BKK? Endret 19. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mener og vite at de setter en spesifikk IP i DMZ og ergo så kan du kjøpe en ordinær router opp mot denne IP-en og gjøre hva du vill. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det kan du, men jeg vil helst slippe den ekstrautgiften. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nei er ikke mulig hos BKK. De har en IP addresse med DMZ som har alle portene åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå