Gå til innhold

Skullcandy headset dårlig?

Anbefalte innlegg

Hei! Er virkelig skullcandy så dårlig som mange er på forumet skal ha det til? Har sett litt på TI, G.I og Lowrider, syns ti og gi er litt store og kjøpte nesten Lowrider da jeg så her at mange sa de bare så fete ut og ikke hadde noe god lyd. Så nå står det mellom Skullcandy lowrider og PX 100. Dere trenger ikke si at PX 100 er klaaart best for det vet jeg, men syns det er litt lite og Lowrider er mer "lukket" for ørene. Så spørsmålet er da, er skullcandy virkelig så elendig når det kommer til lyd?? For de er jo mye fete enn px 100, akg k 412 og porta pro!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ja

Spaceworld her i byen sluttet å selge dem pga at de ikke ville selge noe så dårlig. De selger ipod og portapro så det sier sitt.

Lenke til kommentar

Nå snakker jeg ikke av direkte erfaring, men heller ut i fra det jeg har hørt fra andre, og mine egne inntrykk/oppfatninger, som er det at Skullcandy helst er noe man kjøper for syns skyld. Altså for å se "kul" og "in" ut, og satser på det istedetfor å kjøpe noe som faktisk er brukbart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
ok da blir det vell px 100 da :(

Men så at px 200 er mer "lukket" er det like bra lyd i disse som i Px 100?

8899167[/snapback]

lukkede hodesett mister litt kvalitet, har ikke prøvd px200 selv men har hørt det gjelder i det tilfelle også

Jeg har Lowrider, jeg har ikke særlig peiling på sånt egentlig, men syns ikke at lyden er noe dårlig.  Skyt meg gjerne, men jeg merker ikke noen nevneverdig forskjell på lyden fra Lowrider og feks. Porta Pro.. Det eneste jeg ikke liker ved headsettet er at det sitter litt løst på hodet :)

8899234[/snapback]

anse deg selv som skutt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...