Bozzeye Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Har Nintendo framleis ein teikne-konkurranse? Huskar eg teikna ein teikning, men den blei aldri sendt inn... Sikkert heilt uinterresant, men skal ut og mekke på ein sykkel, kjem tilbake om ca 10-15 minutter. Endret 22. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Tror det var noe i Nintendo Magazine som forøvrig sugde, men det er nå nedlagt. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Neei, er Nintendo Magazine nedlagt? Jeg mener å huske at jeg vant den tegnekonkurransen en gang, men tegningen min av Super Mario og Zelda på påskeferie kom desverre aldri på trykk. Jeg fikk en t-skjorte og noe Nintendogreier, så var storfonøyd uansett. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Neei, er Nintendo Magazine nedlagt? Jeg mener å huske at jeg vant den tegnekonkurransen en gang, men tegningen min av Super Mario og Zelda på påskeferie kom desverre aldri på trykk. Jeg fikk en t-skjorte og noe Nintendogreier, så var storfonøyd uansett. 8924100[/snapback] Trur eg fann teikninga di i det andre bladet, altså nr. 2 i år 2003. Der står det: T-skjorte sendes til: *Ei teikning* ##personinfo fjernet## Det kan vel stemme... Edit: Skal sende mail til Nintendo om dei har den konkurransen enda. Endret 7. oktober 2011 av TSP Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Neei, er Nintendo Magazine nedlagt? Jeg mener å huske at jeg vant den tegnekonkurransen en gang, men tegningen min av Super Mario og Zelda på påskeferie kom desverre aldri på trykk. Jeg fikk en t-skjorte og noe Nintendogreier, så var storfonøyd uansett. 8924100[/snapback] Trur eg fann teikninga di i det andre bladet, altså nr. 2 i år 2003. Der står det: T-skjorte sendes til: *Ei teikning* ##personinfo fjernet## Det kan vel stemme... Edit: Skal sende mail til Nintendo om dei har den konkurransen enda. 8924223[/snapback] Seriøst? Det er nok min tegning, ja. Det bladet fikk jeg aldri tak i, så dette var jo en artig overraskelse. Ikke se for mye på tegningen, den er sikkert helt grusom. :!: Endret 7. oktober 2011 av TSP Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Fant også bildet ditt, og jeg må si det at det var ikke så værst Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Takk, Andreas. Rart å se det igjen her, av alle steder. Til mitt forsvar kan jeg bare si at jeg var 12 år og ikke en særlig begavet tegner. Mr. Sviker, om du har tegnet avataren din selv, har du nok en god sjanse dersom det fremdeles arrangeres tegnekonkuranse. Endret 22. juni 2007 av Avenula Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Mr. Sviker, om du har tegnet avataren din selv, har du nok en god sjanse dersom det fremdeles arrangeres tegnekonkuranse. 8925438[/snapback] Har nok ikkje teikna avataren sjølv, so god teiknar er eg ikkje, fann den på DeviantArt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå