haavard81 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har puttet min gammle hd i min nye maskin, så slettet jeg xp på den gammle hden for å ikke kjøre xp ¨på begge diskene. I farten glemte jeg å å kopiere ut alle mp3/divx fra(documentssettings*my documents)før jeg sletet xp. Nå var my documents låst slik at bare min bruker kunne gå inn i den. Så kommer 1500,- spørsmålet, hvordan i hampen skal jeg nå, med min nye xp komme meg inn i denne mappen?????? Får bare opp acess denied, Og jeg kan ikke gjøre noe med den gammle brukeren min siden xp på gammle disken er slettet. Need desperat hjelp! dusør utloves! Lenke til kommentar
klure Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du bare går på security på mappen og trykker take ownership... ikke noe større problem... Send PMS til meg om dusør... Lenke til kommentar
datid Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 og du har selfølgelig prøvd å lage tilsvarende bruker på den nye xp`en? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Logg inn som administrator: -CTRL+ALT+DEL- 2 ganger skriv administrator + passordet som du valgte under installasjonen Gå inn i utforsker, velg tools - folder options - view - fjern "use simple file sharing" Så kan du høyreklikke på mappa du vil inn i, velg properties - Security advanced - Owner - ta tilbake eierskapet til administrators. Da skal det fungere når du logger deg på som deg selv igjen! -Chief- Lenke til kommentar
haavard81 Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 FLOTT!!! det virket. Fått tilgang til filene nå(mappen oxo) Men.. jeg får ikke kjørt mp3 osv.. da kommer bare acess denied. får ikke skrudd av read-only på denne mappen (om det er det jeg skal fikse) ?? Lenke til kommentar
haavard81 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Takker for alle inlegg.. probleme løst! Lenke til kommentar
klure Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hva blir det til med den dusøren da? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå