FullColor Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Prøvde og fjerne side døra og det hjalp ihverfall godt på varmen, cpu f.eks sank med 6-7 grader. Men nå er jeg jo ikke helt sikker på om det faktisk er varmen som er problemet da, med untakk av skjermkortet og de rare fargene det kan vel som du sier høres ut som for varmt skjermkort, for det var det jeg også tenkte på. men det har vel ikke nødvendig hvis samenheng med crasjene. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det har ikkje nødvendigvis ein samanheng, men det har i alle fall det hos meg. Når eg speler spel på ein varm sommarsdag (les: BF2), så blir det blåskjerm, med mindre eg skrur ned grafikkinstillingene. Temlig kjipt, men slik er livet! Forresten, kan du ikkje prøve dei beta-driverane, då? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Ja godt mulig, nå har jeg spilt overlord i hele natt bokstavelig talt, ikke sovet noe, 1680x1050 på high og det virker som det krever litt, har tatt av side døra som jeg har skrevet og satt opp volten på minne og fsb, og har gått knall, kan jo vær at det ikke går så knall når jeg prøver de andre spillen igjen da men. Ang driverne så venter jeg ihverfall litt til i tilfelle pc'en er blitt mer stabil nå pågrunn av kaldere luft eller mer volt (eller begge deler) (foretrekker dessuten veldig sterkt og holde meg bare til de offesille, om det skulle bli nødvendig for jeg vel se, men tar vel ikke alt for lang tid til beta blir offesilet uansett) Endret 28. juni 2007 av AllColer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå